איסוף ניתוח מידע. על מנת להשיג תוצאות מיטביות אנחנו אוספים מידע ומנתחים אותו, כך שנוכל לאפיין את המוצר או השירות שלכם, קהל היעד הרצוי, היתרונות, הסביבה התחרותית ועוד, כך נוכל לצאת עם אסטרטגיית תוכן ממוקדת ביד.
קביעת מילות מפתח. מתוך התהליך הראשוני נגזרות מילות מפתח או ביטויים נפוצים שעולים בתוצאות החיפוש של גוגל. כלומר, אם יש לכם פיצרייה ברמת גן ואנשים רעבים בעיר מחפשים בגוגל פיצה ברמת גן, אנחנו צריכים לדאוג שתעלו בראש רשימת התוצאות בדף הראשון של גוגל וגם- שיפנו אליכם. בהתאם אנחנו מייצרים מאמרי תוכן עם מילות המפתח הרלבנטיות לכם, משפטי הנעה לפעולה ובעיקר עם תוכן שנותן ערך מוסף לקוראים, כך שגוגל יציב אתכם בראש הרשימה כי הייתם ילדים טובים עמדתם בדרישותיו. מה הדרישות? על זה כבר נרחיב בפגישה איתכם ובכל מקרה- זו תהיה הדאגה שלנו. אתם תראו את התוצאות.
אופטימיזציה. הקידום האורגני, קצת בדומה לפעילות ממומנת ברשת, מצריכה ביצוע מעקב וניתוח תוצאות תמידיים. ביטויים משתנים כל הזמן, דרישות גוגל מתעדכנות והמדיה הדיגיטלית היא דינמית ומחייבת אותנו לבצע עבורכם אופטימיזציה, כלומר שיפור מתמיד, של התוצאות.