כתיבת מאמרים לקידום אורגני
קידום האתר והעסקים שלכם בגוגל מתחיל בתוכן וזו לא סיסמא. זה השלב הראשון בדרך מאוד מבטיחה ליעד הנחשק של המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש של גוגל.
למה? כי בגוגל אומנם אוהבים כסף אבל רק כזה שמייצר עוד כסף. לעומת הקידום בתשלום, שמכניס כמה ג'ובות נאות לאח הגדול, התוכן האיכותי עושה לו את העבודה ומבטיח שהגולשים יישארו נאמנים לו לנצח נצחים. לטווח הארוך, הקידום האורגני משתלם לכם ולגוגל, בבחינת ווין-ווין סיטיואשיין.
כתיבת מאמרים לקידום כוללת את העקרונות הבאים
איסוף ניתוח מידע. על מנת להשיג תוצאות מיטביות אנחנו אוספים מידע ומנתחים אותו, כך שנוכל לאפיין את המוצר או השירות שלכם, קהל היעד הרצוי, היתרונות, הסביבה התחרותית ועוד, כך נוכל לצאת עם אסטרטגיית תוכן ממוקדת ביד.
קביעת מילות מפתח. מתוך התהליך הראשוני נגזרות מילות מפתח או ביטויים נפוצים שעולים בתוצאות החיפוש של גוגל. כלומר, אם יש לכם פיצרייה ברמת גן ואנשים רעבים בעיר מחפשים בגוגל פיצה ברמת גן, אנחנו צריכים לדאוג שתעלו בראש רשימת התוצאות בדף הראשון של גוגל וגם- שיפנו אליכם. בהתאם אנחנו מייצרים מאמרי תוכן עם מילות המפתח הרלבנטיות לכם, משפטי הנעה לפעולה ובעיקר עם תוכן שנותן ערך מוסף לקוראים, כך שגוגל יציב אתכם בראש הרשימה כי הייתם ילדים טובים עמדתם בדרישותיו. מה הדרישות? על זה כבר נרחיב בפגישה איתכם ובכל מקרה- זו תהיה הדאגה שלנו. אתם תראו את התוצאות.
אופטימיזציה. הקידום האורגני, קצת בדומה לפעילות ממומנת ברשת, מצריכה ביצוע מעקב וניתוח תוצאות תמידיים. ביטויים משתנים כל הזמן, דרישות גוגל מתעדכנות והמדיה הדיגיטלית היא דינמית ומחייבת אותנו לבצע עבורכם אופטימיזציה, כלומר שיפור מתמיד, של התוצאות.
מה כולל השירות?
השירותים שלנו כוללים כתיבת מאמרים איכותיים וממוקדים לקידום אורגני ואפשר לצרף גם פעולות לקידום ממומן ומהלכים נוספים להשלמת שיווק 360, בזירה הדיגיטלית ובפלטפורמות פרסומיות חוצות זירות. אבל תחילה יש לשאול מה אתם צריכים
ספרו לנו מה אתם צריכים ורוצים, ונכין לכם הצעה שתעלה אתכם לראש רשימת תוצאות החיפוש בגוגל. ההצלחה שלנו מוכחת, הצטרפו!
מחפשים כתיבת מאמרים לקידום אתרכם?
אנחנו כאן לרשותכם ויש לנו כותבי תוכן המתמחים בכתיבה אורגנית
השירותים שלנו
כתיבה שיווקית
כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.
קופירייטינג
קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח
שם לעסק
כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.
סלוגן לעסק
בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו