כתיבת ניוזלטר
ניוזלטר הוא אמצעי שיווק ישיר ואפקטיבי. אולי תופתעו לגלות שרוב העסקים שמשקיעים תקציבי קידום בזירה הדיגיטלית מוותרים על אחד מהכלים הכי יעילים לשיווק ישיר- הניזולטר. ואנחנו מדגישים- שיווק ישיר. מה שעושה את ההבדל בין הצלחת השיווק בערוצי תקשורת ההמונים באינטרנט השונים לבין השיווק הישיר באמצעות האינטרנט הוא היכולת להגיע ללקוחות פוטנציאליים איכותיים. היתרון הגדול של הניוזלטר הוא היכולת להגיע ישירות למייל של הלקוחות שכבר נרשמו ומתעניינים במוצר או בשירות שלכם. עכשיו נשאר רק לגרום להם להצטרף לקהל הלקוחות הקיים ולהישאר נאמנים לאורך זמן. אלא שה"רק" הזה הוא לא כזה פשוט כמובן והמומחים שלנו נכנסים לתמונה.
מה כוללת כתיבת ניוזלטר?
המומחים שלנו ממליצים לכל מי שמחליט לכתוב לבדו ניוזלטר לשמור על כמה עקרונות בסיסיים:
מה אתם רוצים להגיד? חישבו תחילה על המטרה, האם אתם מעוניינים לקדם מבצעים, לעדכן את הלקוחות במוצרים חדשים, להעניק להם מידע איכותי שיגרום להם להכנס לאתר וכן הלאה. כאשר המטרה ברורה לכם, תתמקדו בה ואל תרבו בעוד ועוד מסרים כי "תפסת מרובה לא תפסת".
עשו שימוש בכל ערוצי השיווק הדיגיטלי שלרשותכם. אם יש לכם סירטונים איכותיים, צרפו אותם. הוסיפו קישורים לערוצים נוספים, כגון יוטיוב, פייסבוק, לינקאדין ועוד.
ניראות. צרו ניראות ושפה עיצובית קבועה ותוודאו שהיא מושכת את העין, נקייה, מסודרת ונוחה לקריאה והתמצאות. חלקו את הניולזטר, כך שכל מסר יקבל מקום משלו ובחרו תמונות איכותיות ואטרקטיביות לקידום וחיזוק המסרים שבחרתם להעביר.
שימו לב! אם הזירה הדיגיטלית ואסטרטגיית שיווק היא לא המומחיות שלכם אז כדאי לכם לפנות למומחים שלנו לקבלת ייעוץ.
למי זה מתאים?
לכולם ובמיוחד לבעלי עסקים שמעוניינים לקדם מכירות בשיווק ישיר. למשל, אם העסק שלכם מציע מבצעים על מוצרים, הטבות, הנחות וכדומה, הניוזלטר הוא כלי מאוד שימושי ובתנאי שהעיצוב יציג באופן בולט וברור את "המתנות". ניוזטלר מתאים גם לחיזוק תדמית והגדלת החשיפה והתנועה באתר של כל עסק, כולל עסקים קטנים, תאגידים, רשתות, חברות ציבוריות ועוד. כתיבת ניוזלטר נכונה יכולה לסייע בשימור לקוחות והגדלת ההמרות באתר ובתנאי כאמור שיודעים איך לעשות את זה, החל משלב ניסוח המסרים, דרך העיצוב ועד השליחה ומעקב אחר נתוני הביצוע.
כתיבת ניוזלטר מקצועי יכולה לעשות את ההבדל בין עוד מייל שלא יפתח לעולם לבין מייל שיביא לכם לקוחות!
רוצים לשלוח ניוזלטר ניסיון? צריכים עזרה עם עיצוב וכתיבה?
אנחנו כאן לרשותכם ויש לנו צוות מדהים שיידע להתאים את הניוזלטר לצרכים שלכם.
השירותים שלנו
כתיבה שיווקית
כתיבה שיווקית היא היכולת לכתוב אודות עסק, חברה, שירות או מוצר, תוך כדי שכנוע הקורא על איכות השירות, והנעתו לפעול על מנת להשיג את השירות או המוצר. כיום, בעידן האינטרנט והטלפונים הסלולאריים, נוכל להיתקל בסוגי כתיבה שיווקית כמעט בכל מקום ובכל פלטפורמה.
קופירייטינג
קופירייטינג הוא יכולת כתיבה מתומצתת אך יעילה. הקופירייטר, איש המקצוע, הוא זה שאחראי על הסלוגנים, הסיסמאות, והמשפטים הכי מפורסמים שכולנו מכירים טוב מאוד. כל חברה שהצליחה לגרום לנו לחזור על המשפטים הפותחים שלה שוב ושוב בראש השתמשה בקופירייטר, וכנראה שמוצלח
שם לעסק
כל עסק צריך שם שישאר חקוק בראש של הלקוחות שלו ובכך גלו את הזהות העסקית שלכם, מה מפריד אתכם משאר המתחרים, איפה נמצא הקהל יעד שלכם ויותר חשוב מיהו. בין אם בחרתם בשם קצר או ארוך. השתמשתם במאטפורות או דימויים ואף שפה אחרת. בבחירת שם לעסק אין חוקים. הכל תלוי בכם.
סלוגן לעסק
בחירת סלוגן לעסק צריכה לספר ללקוח למה כדי לו לבחור בכם יותר מאחרים, הדגשה של היתרונות, הערכים וכמובן המסר יתן ללקוחות שלכם את כל הסיבות בעולם לבחור רק בכם ולא באחרים. שילוב של גישה נכונה ומחשבה חיובית המתקשר למותג תהפוך את הסלוגן של העסק לדבר הבא שאנשים יזמזמו