כתיבת תוכן לדפי נחיתה: הדברים החשובים שצריכים להיכלל בביצוע קופירייטינג לדף נחיתה

דף נחיתה הוא כלי נפלא לקדם את המוצרים והשירותים שלכם. מדובר בעמוד שיש לו מטרה אחת בדרך כלל והיא למכור את המוצר/השירות. לעתים תהיה אפשרות רכישה מהירה דרך העמוד ולעתים הגולשים יתבקשו להשאיר את פרטיהם כדי שיצרו עמם קשר או כדי שאלה יקבלו במייל כמה דקות לאחר מכן את המוצר. אנשי שיווק עושים שימוש בדפי נחיתה כדי לבנות רשימות תפוצה או לשווק שירותים/מוצרים באופן ישיר.

על מנת שדף הנחיתה יהיה אפקטיבי צריך לשים דגש על מס' מרכיבים חשובים המאפיינים דף נחיתה מצליח בעשור השני של שנות האלפיים. ההבדל בין דף נחיתה מוצלח לדף נחיתה חובבני עשוי להיות ההבדל בין קמפיין פרסום רווחי או כושל. לכן מומלץ לשלם לחברת בניית אתרים המתמחה בשיווק ופרסום לטובת בניית דף נחיתה ואם אפשר, אז גם לפרסום שלו בנוסף לשירותי כתיבת תוכן לדפי נחיתה.

מרכיב 1 – כותרות מושכות בעלות מכנה משותף:

כאשר מדברים על כתיבת תוכן בשביל דפי נחיתה הכותרת הראשית של עמוד הנחיתה הנה החשובה ביותר מבין הכותרות מכיוון שיש לנו בערך 3-5 שניות בלבד להרשים את הגולש ולעניין אותו. בזמן זה הוא לרוב יתרשם כללית מעיצוב העמוד ויקרא את הכותרת הראשית בראש העמוד. אם הכותרת תעניין אותו מספיק אז נרוויח אותו לכמה שניות נוספות של רפרוף בעמוד או קריאת הפסקה הראשונה. הכותרות המפוזרות לאורך העמוד כולו קיימות עבור אותם גולשים המרפרפים על החומר ולרוב יקראו את הכותרות הללו ובמידה שאחת מאלה תעניין אותם הם יקראו את התוכן שלאחר הכותרת.

מרכיב 2 – לבנות אמון עם הוכחות:

בנוסף בתהליך של כתיבת תוכן לדפי נחיתה על מנת לבנות אמון מה שעשוי להוביל בסופו של דבר להשארת פרטים או רכישת מוצר, יש הצורך בהצגת הוכחות. כיום אנשים מכירים בכך שכל אדם הבונה את דף הנחיתה יכול סתם לפרסם ציטוטים של אנשים שלא קיימים עם תמונות קנויות מהאינטרנט, אולם כן תוכלו לעשות שימוש בסרטוני ווידיאו של ממליצים או הוכחה חברתית באמצעות הרשתות החברתיות (כמו למשל תגובות פייסבוק).

מרכיב 3 – לכתוב רק מה שבאמת צריך:

כאשר מדברים על כתיבת תוכן לדפי נחיתה ,הקפידו להיות ענייניים. לאנשים אין זמן וכוח לקרוא תכנים רבים גם אם אלה יבטיחו להם חיים אחרים. היו ישירים, עניינים וממוקדים בתוכן שלכם.

מרכיב 4 – להתאים את העמוד למובייל:

חצי מהגולשים כיום עושים זאת דרך הסמארטפון ולכן אתם רוצים לא להפסיד את אותם מבקרים עם דף נחיתה שאינו מותאם למובייל.

מרכיב 5 – להשתמש בהנעה לפעולה:

בנוסף לכתיבת תוכן לדפי נחיתה יש להזכיר שימוש בהנעלה לפעולה, הנעה לפעולה בדמוי משפטים, כפתורים, חיצים ואלמנטים אחרים הנם חשובים ביותר בדף הנחיתה והוכחו כמשדרגים משמעותית את אחוז ההמרה בדף.

קופירייטינג

רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?

כתיבה שיווקית עושה את ההבדל

מאמרים נוספים