כתיבה שיווקית – קורס קצר און ליין!

בואו נמכור לכם כתיבה שיווקית בכתיבה שיווקית. כלומר, כותבת שורות אלה תנסה למכור לכם את הכתיבה השיווקית של החברה בה היא מועסקת.

כותרת ראשית: ממש ברגעים אלה אנחנו כותבים לך שיק. כי כשהמילים פוגעות בול, זה שווה כסף.

או מי כותב לך את התוכן לאתר? או "אם אתה לא מקבל לידים זה בגלל טעויות הכתיבה".

"אנשים חושבים שהשירות שלך גרוע בגלל התחביר של התוכן שלך". (האמת היא שאנשים חושבים ככה).

איך יכול להיות לך מוניטין עם הניסוח הזה?

אנשים לא אוהבים לקנות מאנשים עילגים!

בכל הכותרות הללו רוצה לומר- הלקוח הוא לא מטומטם. (כלומר אנחנו לא מדברים על המטומטמים, אנחנו מדברים על אנשים משכילים עם ראש על הכתפיים).

אם אתם רוצים למכור להם משהו ברמה שלהם, לכו על הרמה שלהם. זה כמו שלא כל בן אדם (וסליחה על הסנוביות כן!) לא ישב במסעדת פועלים. יש כאלה שבחיים לא ישבו כי זה לא מתאים לרזומה שלהם.

כתיבה שיווקית כסמל סטטוס!

אנשים בעלי רמה מתחברים למה שמגדיר את הרמה שלהם ולא פחות מזה. אנשים בעלי רמה לא סובלים התפשרויות, לא סולחים על טעויות ויש להם דרישות.

כתיבה שיווקית טובה צריכה לגלם בתוכה את כל הדרישות הללו והאמת היא שאם אתה כותב בעל ידע בדקדוק (או שבמקרה יש לך 20 שנות ניסיון בעיתונות) לא תהיה לך בעיה להציע כל מוצר או שירות לכל בעלי הרמה, הידע וההשכלה, כי אתה בא משם. מהידע הזה שהם מחפשים.

כתיבה שיווקית טובה ואיכותית, מתחברת לסטטוס של אנשים, ואם חברת פרסום דיגיטלית רוצה לשמור על הרמה של הלקוחות שלה (שיביאו עוד לקוחות על רמה), היא חייבת לייצר את התכנים שלה ביד מקצועית, כי מה יחשבו עליה אם התוכן שלה לקוי?

זה קורה בהרבה אתרים. איך שאתה מתחיל לקרוא את התוכן, אתה נתקל בשגיאות כתיב, בהשמטה של אותיות. (טוב המקלדת עשתה את זה אבל בדיוק בגלל זה יש הגאה). זה לא עושה רושם טוב, זה אפילו עושה רושם רע.

ההבטחה של כתיבה שיווקית.

כתיבה שיווקית טובה גם באתרי הלקוחות שלך, וגם באתרי הבית שלך, יובילו אותך לסוג מסוים של אוכלוסייה שלא מתעניינת רק במה שיש לך להציע, אלא תרצה לעשות את זה דווקא אתך, כי אתה מתחבר לרמה שלך.

כתיבה שיווקית לעסקים חשובה, הרבה פעמים תכנים פגומים באתרים, עלולים לגרום למוצר לקרוס משום שאנשים משליכים את הפגמים התחביריים על השירות או המוצר עצמו, ועצם הצגת התכנים עם טעויות כבר גורם להם לצאת מהאתר ולעבור לאתר המתחרים. הם אולי עשו בחוכמה ולקחו מומחה לכתיבה שיווקית, בעוד שהמתחרה הכי גדול שלהם חשב שכל העולם בכיס שלו, והנה הוא עומד להפסיד לקוחות בגלל הדקדוק.

כתיבה שיווקית שלמה- שירות ומוצרים מעולים!

לא רק כתיבה שיווקית באתר שנועדה להציג את העסק או החברה חשובים, כמו גם פנייה לחברת בניית אתרים שיודעת לעשות אפיון לקוח, שיש לה אסטרטגיה שיווקית מובנית והיא מסוגלת לבנות לכם אתר שעומד בכל קנה מידה ברמה גבוהה.

חברת בניית אתרים רצינית תדע להציע לכם בדיוק את האתר שמתאים לכם הן מבחינת הויז'ואל שלו, הן מבחינת התוכן השיווקי, כולל כתיבה שיווקית מושלמת ללא רבב.

האתר עצמו יש לומר, חייב לעלות בטכנולוגיה חלקה, כלי שום תקלות. יש לשים לב לחלוקת הדפים באתר, להופעת הנושאים בסדר עדיפויות בראי הגולשים, וכן הכי חשוב ולא לשכוח פרטי יצירת קשר במקום הכי בולט.

כתיבה שיווקית

רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?

כתיבה שיווקית עושה את ההבדל

מאמרים נוספים