כתיבת תוכן איכותי היא אחד הדברים הכי חשובים בבנייה של כל אתר. היה מי שאמר התוכן הוא המלך ואכן כך הוא. כאשר גולש נכנס לאתר שלכם, הוא לא רואה פנים, הוא לא לוחץ ידיים, הוא לא פוגש שום אדם אנושי. הוא לא מרגיש, לא מריח, לא טועם ושום חוש אנושי שלו לא בפעולה מלבד דבר אחד- עיניים.
לכן כדי לספק את החוש היחיד שפועל באותו רגע של גלישה לתוך האתר שלכם, אתם חייבים להכניס אותו לתוך העולם שלכם בצורה הכי מזמינה ומרשימה.
אתר הוא כמו בית, תפתח דלת. תראה בית מוזנח, מבולגן, רהיטים מפוזרים, ניקיון לא משהו, תסגור ותלך לבית הבא. בניית אתר עבור כל אחד הוא הדלת שלו אל האחרים, אל הגולשים ואחרי שהם פותחים את הדלת הזו, אתה צריך לעשות כך שהם יישארו, שירצו עוד ושגם יתיידדו אתך. ולא משנה אם מדובר באתר של יזם נדל"ן או באתר של אורטופד ברכיים.
אתר עסקי דורש כתיבת תוכן מקצועית ומגמתית.
כתיבת תוכן לאתר חדש
מה הדבר הראשון שעושה מישהו שנכנס לאתר? הוא מסתכל, מתרשם ומתחיל לגלוש. הכותרות צריכות להיות גדולות ונכונות. הקטגוריות עם התוכן באתר צריכות להיות מחולקות בצורה כלשהי ההגיונית לנושא של האתר. לגולש צריך להיות קל להיכנס, קל לגלוש, קל לגלות מה קורה בתוך האתר, לעשות טיול ידידותי לסביבה (בלי תקיעות טכנולוגיות), ולמצוא את מה שהוא מחפש, או לגלות עניין ואת זה תדעו אחרי שהוא ישהה באתר שלכם כמה דקות. זה סימן שהאתר שלכם מעניין אותו.
כתיבת תוכן לאתר חדש דורשת ראשית אפיון לקוח.
כתיבת תוכן לאתר תדמיתי
המטרה של אתר תדמיתי היא ליצור תדמית או לחזק תדמית קיימת. אז מה יכול להיות באתר הזה שרק במילים יעשה תדמית.
המילים הנכונות. אלה הן המילים שקופירייטר מעולה יכול לנסח כדי לתאר משהו כמו שאף אחד אחר לא תיאר. ולא רק זה, הקטגוריות הן הטיול השנתי של הגולש בתוך האתר והוא צריך להיות בנוי כך שהן מעניינות את מי שנמצא באתר. טיול שנתי כבר אמרנו.
אתר תדמיתי משתמש בהרבה טקסט אבל מאוד רלוונטי. בגלל שמדובר באתר שהוא אומנם תדמיתי אבל הוא צריך להיות גם פעיל, הניסוח והצורה בה מגישים את נושא האתר צריכים להיות מאוד מרתקים.
כך למשל כתיבת תוכן עבור אתר של עורך דין, חייבת לצאת מהרשמיות ומהעניבה ולייצר תוכן מעניין שהגולש יקרא עד הסוף.
כתיבת תוכן לאתר תדמיתי למשל של עורך דין, חייבת לצאת מהגלימה ולהיות בגובה העיניים.
כתיבת תוכן לחנות מקוונת
כל חברת בניית אתרים יודעת שמאחורי הקלעים של כל חנות מקוונת יש כתיבת תוכן שעוזרת לה להיות מקודמת. התוכן הזה יהיה תיאור של המוצרים, של החברה, יספר על ההיסטוריה של המוצר, החברה, המוניטין, התדמית ואיך הסבא של הסבא המציא את מיץ הפטל הזה ממש בטעות כמו שהמציאו את הקוקה קולה.
הרבה מותגים שאנחנו מכירים היום, היו בעבר המצאות. כתיבת תוכן על הממציא וההמצאה הוא דבר חשוב מאוד שמחזק את המותג ומעניק לו מס ערך מוסף.
כתיבת תוכן בלי שגיאות בבקשה!
כתיבת תוכן היא בלתי נסלחת. כלומר כל מה שכתבתם נראה, נקרא ואמור לתרום חד משמעית לכל אתר. פנייה אל קופירייטר מקצועי תבטיח לכם חומר מעניין, רהוט ובלי שגיאות כתיב. כתיבה שיווקית – בדיוק שפי שצריך!
כותבת שורות אלה מזועזעת עד עמקי נשמתה מתוכן של בניית אתרים בהם הניסוח הלך לטייל, התחביר השתבש ושגיאות הכתיב גורמות לה לחשוב שהיום בגלל שעובדים גם מהבית, אפשר לשתות וודקה ועל הדרך לכתוב תוכן.
טוב זה ממש לא עובד ככה. כתיבת תוכן בלי שגיאות בבקשה!