מהו קופירייטינג טוב בעידן החדש?
בעולם ה"ישן", כאשר בעלי עסקים היו מעוניינים בקידום מכירות ובשיווק, הם היו פונים למשרדי פרסום ומפיקים קמפיינים גדולים בעלויות יקרות. גם היום, כמובן, מסעות פרסום בסגנון של פעם עדיין מופקים, ובכל מקום ובמיוחד בערים גדולות ניתן למצוא שלטי חוצות ענקיים עם סלוגן קליט, כחלק מקמפיין של חברה שמטרתו לקדם את מכירות מוצריה. עם זאת, מהפכת האינטרנט ובמיוחד זו שהתרחשה בשנים האחרונות ממש, בעידן הפייסבוק והאינסטגרם- הביאה לעלייה של סוג חדש של קופירייטינג. קופירייטינג טוב של ימינו לא בהכרח ידרוש הפקות יקרות וצילומים של דוגמניות בלוקיישנים אקזוטיים, אלא בעיקר יכולת כתיבת טקסטים מעולה של הכותבים באתר האינטרנט של העסק, וכשרון שלהם להנעת הלקוחות על מנת שיבצעו רכישה, באמצעות המילים הנכונות.
מה לקוחות אוהבים לקרוא וכיצד אתר הופך לפופולרי?
בעידן שבו עסקים נופלים וקמים בגלל פרסום בפייסבוק, בגלל פוסט ברשתות החברתיות, צריך להבין שחלק ניכר מהלקוחות הפוטנציאליים הם אנשים פעילים ברשת, שפשוט אוהבים לקרוא. הרבה לפני שהרכישה תתבצע בפועל, ובמיוחד אם מדובר בעסק המציע מכירה און-ליין בלבד, הלקוח ירצה "לחוש" את הסחורה באמצעות הטקסטים ולא רק בעזרת התמונות שבאתר. לקוחות נהנים להרגיש שהם אלו שבוחרים אם לקנות או לא, ועל כן השיווק הכתוב צריך להיות מתוחכם וסמוי מעט, ואם אפשר- לחלק ערך מוסף לגולש הממוצע. הלקוח ישמח לקרוא כיצד המוצר שהוא מתלבט לגבי רכישתו ישתלב בחיי היום-יום שלו, ולא רק את מפרט המוצר עצמו. הכתיבה השיווקית צריכה להיות מעניינת, אפילו מרגשת- והעיקר שתיתן ללקוח תחושה שאת ההחלטה הסופית על הקנייה הוא ביצע בכוחות עצמו וללא שכנוע אגרסיבי. נגיד תחום של בניית אתרים, כאשר אתר דואג להתחדש ולעדכן את המאמרים שבו באופן תדיר, גם הכניסות של הגולשים אליו יגדלו והפופולריות שלו תוביל, כך ניתן לצפות, לעלייה במכירות של העסק.
מי יכול לתת שירותי כתיבה שיווקית?
הצורך בשיווק עסקי באמצעות קופירייטינג מהסוג החדש, של כתיבת מאמרי תוכן שיווקיים שייכנסו לאתר העסק, או לרשתות החברתיות כמקדמי מכירות- יצר היצע לא קטן של חברות תוכן, המתמחות בכל הקשור לפרסום באמצעות כתיבה שיווקית המותאמת ו"נתפרת" לפי צרכי העסק. ישנן חברות המציעות קמפיין אינטרנט שלם- החל ממציאת מילות מפתח שיעלו את האתר למקומות הראשונים בחיפוש בגוגל, דרך כתיבה ועיצוב של דפי נחיתה או פוסטים בפייסבוק, ועד לכתיבת מאמרים עמוקים ומלאי תוכן, בהם "מוטמנים" קישורים לאתר העסק. כתיבה שיווקית איכותית היא כזאת שתגרום ללקוח הפוטנציאלי לרצות לקרוא עוד, ובסופו של דבר- גם להוציא את הארנק.
רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?
כתיבה שיווקית עושה את ההבדל
מאמרים נוספים
כיצד מסייע תוכן טוב לקידום האתר
כל מקדם אתרים יודע שכדי להביא את האתר לתוצאות ראשונות בגוגל באמצעות הקידום האורגני, עליו להעלות תכנים איכותיים. קידום אתרים אורגני הוא תהליך איטי בהשוואה
טיפים מזהב לשדרוג התוכן השיווקי באתר שלכם
התוכן העולה לאתר שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי הקידום האורגני של האתר שלכם ובכלל מהרעיון של בניית אתר שאמור להוביל להבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט.
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ?
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ? כאשר אנו צריכים לבצע משימה מסוימת בתחום שאנו לא בהכרח בקיאים בו או רוצים לבצע את זה