מתי אנו זקוקים לכתיבה שיווקית?
כאשר התוכן משחק תפקיד מרכזי בכל מערך שיווקי אין ספק כי המונח כתיבה שיווקית חוזר על עצמו לא פעם בישיבות צוות של חברות, בראשם של בעלי עסקים בכל סדר גודל וכמובן בכל מאמר או תוכן באינטרנט המדבר על שיווק ופרסום. ודאי כאשר מדובר באינטרנט – הכתיבה השיווקית מקבלת דגש רב יותר ואם אין ביכולתכם לכתוב בצורה משכנעת ומעניינת כדאי מאוד לשכור כותב תוכן/קופירייטר שכן יכולים לעשות זאת עבורכם.
הכתיבה השיווקית יכולה להיות מוטמעת בתוך המאמרים באתר שלכם, במודעות הקמפיין הממומן שלכם, בספר שלכם, בסרטון הווידיאו שלכם וכמובן גם בדף הנחיתה שלכם. כתיבה שיווקית בעבר כיוונה רק לשכנע אנשים, ליצור איזושהי מציאות חלומית שגורמת לאנשים לקנות במרדף אחר החלום… כיום לאנשים יש רדאר נגד מסרים שיווקיים ולאורך השנים פיתחו אנטי נגד סיסמאות שיווקיות ותכנים הדוחפים בכוח את המוצר ללקוח. בהתפתחות של הכתיבה השיווקית לאורך שנים אלו ניתן לשים דגש יותר על ערכים כמו אמון, כנות, תועלות והנעה לפעולה.
לדוגמה אם הייתם נכנסים בעבר לדף נחיתה המקדם שיטה להרוויח כסף באינטרנט סביר להניח שהייתם נתקלים במשפטים בסגנון הזה: "כך תוכלו להפוך למיליונרים בתוך 3 חודשים אם רק תפעלו לפי מדריך 3 הצעדים הזה" ומנסים לדחוף אתכם לקלישאות הזויות של שיטות מוזרות להתעשרות מהירה.
שלא תבינו לא נכון – אנו בהחלט מאמינים שניתן להרוויח כסף באמצעות האינטרנט, פרסום בגוגל עובד, אך זה יתבצע באמצעות הקמת עסק כלשהו, אתר, חנות וירטואלית או מיזם כלשהו שעשוי להכניס כסף ממכירת המוצר/השירות. כלומר שיהיה מדובר בפיתוח עסק לכל דבר, עסק דיגיטלי, אבל עסק כמו כל עסק אחר. בפיתוח עסק כמו בפיתוח עסק – לא ניתן להתעשר בין לילה ויש הצורך לעבוד, להתמיד, להשתפר ולהתקדם. לכן כיום באותם דפי נחיתה, קופירייטרים ממולחים ירשמו משפטים בסגנון "באמצעות טכניקה מיוחדת זו תוכלו ליצור משכורת מלאה באמצעות האינטרנט כבר בתוך 3 חודשים".
"משכורת מלאה" הוא מושג מוכר לקהל היעד שאליו מכוון דף הנחיתה הזה ולכן קל יותר לשכנע אנשים להמשיך לקרוא בדף כאשר זה משהו שהם עשויים להאמין שהוא אפשרי. ליצור הכנסה בגובה משכורת מלאה מהבית זה לא "חלום בלתי אפשרי" כמו להתעשר בתוך 3 חודשים או להתעשר בכלל. בתוך 3 חודשים, באמצעות ההדרכה הנכונה – ההרגשה היא שבאמת אפשר ליצור משכורת מלאה מהבית ובאמצעות האינטרנט ולכן חשוב לפנות אל חברת בניית אתרים מקצועית בנושא.
לסיכום
כתיבת תוכן שיווקי משחק תפקיד בכל חומר פרסומי הקשור לעסק שלכם באינטרנט ומחוצה לו. מומלץ לשכור חברת שיווק או קופירייטר על מנת להחליט על התכנים והמסרים השיווקיים העוברים ללקוחות.
רוצה להפוך את העסק שלך למכרה זהב?
אנחנו כאן בשבילך לשירותי כתיבה שיווקית מקצועית.
מאמרים נוספים
כיצד מסייע תוכן טוב לקידום האתר
כל מקדם אתרים יודע שכדי להביא את האתר לתוצאות ראשונות בגוגל באמצעות הקידום האורגני, עליו להעלות תכנים איכותיים. קידום אתרים אורגני הוא תהליך איטי בהשוואה
טיפים מזהב לשדרוג התוכן השיווקי באתר שלכם
התוכן העולה לאתר שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי הקידום האורגני של האתר שלכם ובכלל מהרעיון של בניית אתר שאמור להוביל להבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט.
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ?
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ? כאשר אנו צריכים לבצע משימה מסוימת בתחום שאנו לא בהכרח בקיאים בו או רוצים לבצע את זה