פרופיל חברה- מי אתם ומה אתם?
הצרכנות היום בהחלט מתבססת על שיוך סטטוטורי. כלומר אנשים אוהבים למתג את עצמם באמצעות המותגים שהם רוכשים.
הצרכנות היום בהחלט מתבססת על שיוך סטטוטורי. כלומר אנשים אוהבים למתג את עצמם באמצעות המותגים שהם רוכשים. מותגים הם תוצר טוב ומבוקש של חברה שיש לה פרופיל חברה מרשים ולכן מי שקונה את המותגים שלה מתחבר גם להיסטוריה שלה ולמוניטין שלה שהם אלה שמרכיבים את פרופיל החברה, ויש להם השפעה וכוח על תהליך של התחברות עם המותג.
מאחורי כל מותג מצליח יש היסטוריה והיא קשורה לפרופיל חברה. כל מותג התחיל את החיים שלו כשהוא היה קטן ועוד לא מותג ובכלל שהוא היה מוצלח, הוא הפך למותג.
מה שגורם למוצר להיות מותג הוא האיכויות והיתרונות החדשים שהוא מביא אתו ושמחוללים איזה שהוא שינוי או שדרוג של חיים לאנשים. זה יכול להיות צמיג מגנטי שעוזר לדלקות פרקים וזה יכול להיות מזון שמונע צרבת. כל דבר שעוזר למישהו, שהוא מיוחד ושונה יכול להיות מותג.
כתיבת פרופיל חברה באתר
בכל אתר יש קטגוריות והראשיות וגם הראשונות שבהן בדרך כלל זה קטגוריה של דף הבית ואודות. פרופיל חברה יכול אגב להיות בשניהם. אך צריך להיות מוצג באמצעות כתיבה שיווקית המותאמת בדיוק לקהל הלקוחות של העסק.
אודות בדרך כלל הוא הפרק בו מסופר על החברה. ממתי היא קיימת, מי מנהל אותה, מה היא עושה, למה היא עושה את זה שהיא עושה, מה ההצלחות שלה ועוד.
דף הבית הוא הדף בו עוסקים במוצר או במותג עצמו. מה יש בו שאין לאחרים, למה שתרכשו דווקא אותו ואיזה איכויות נדירות הוא מביא אתו. בדרך כלל לכל מותג חייב להיות משהו שיש רק לו.
פרופיל חברה באתר חדש
הכנסת תוכן לקטגוריה של פרופיל חברה באתר חדש של חברה חדשה, מחייב הישענות על תוכניות, חזון או שינוי שהחברה הזו רוצה לחולל. לחברה חדשה אין היסטוריה אבל זה לא אומר שלא יהיה לה עתיד… פרופיל חברה כזה חייב לכלול את השאיפות והחזון של החברה, המוצר, המותג, עם הבטחה לשינוי שהמוצר הזה יכול לחולל.
בעיקרון עוד לפני שיש פרופיל חברה צריך להיות איזה שהיא סיבה להקמתה של החברה. בן אדם לא קם בבוקר ואומר היום אני אקים חברה. (יש אנשים שעשו את זה אבל גמרו בלי חברה ועם חובות…).
חברה מקימים בהתבסס על משהו שעשוי להניב הצלחה. פטנט, המצאה, שיטה ועוד. כאשר יש את זה ובהתבסס על חזון החברה יש כבר פרופיל חברה שאפשר ללכת אתו קדימה וגם לתת לו מקום של כבוד באתר חדש. חברת בניית אתרים שעובדת עם עסק שעבר פרופיל חברה תהפוך את האתר לעוד יותר מוצלח ונגיש לקהל הרלוונטי.
איך כותבים פרופיל חברה
ככל שהמותג יותר ותיק, כך יש משמעות לפרופיל החברה שלו. ככל שיותר צרכנים מכירים את המותג, כך גם מעניין אותם מהו פרופיל חברה זו, שהצליחה להביא אל העולם את החיתול החד פעמי. (זו הייתה חתיכת המצאה). פרופיל של חברה מתקשר כמובן למותג שלה, לדרך שהיא עשתה ובדרך כלל באתר של החברה, זה יבוא לידי ביטוי בתיאור הדרך הזו, במסע שהחברה עשתה עד שהיא הגיעה עד הלום.
יחד עם הרצון לגנוב את ליבו של הגולש צריך לדעת את המינון של המילים ואת כמות המילים בכל משפט שמתאר פרופיל חברה. לגולשים אין זמן והם לא רוצים לשמוע סיפורים. אם אתה קופירייטר טוב שיודע כתיבת תוכן מהי בכמה מילים תוכל לתאר פרופיל חברה ולתמצת במילים מזוקקות את כל ההיסטוריה המעניינת שלה. לא חייבים מגילה…
רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?
פרופיל חברה מראה ללקוחות למה העסק שלך הכי טוב בתחומו
מאמרים נוספים
כיצד מסייע תוכן טוב לקידום האתר
כל מקדם אתרים יודע שכדי להביא את האתר לתוצאות ראשונות בגוגל באמצעות הקידום האורגני, עליו להעלות תכנים איכותיים. קידום אתרים אורגני הוא תהליך איטי בהשוואה
טיפים מזהב לשדרוג התוכן השיווקי באתר שלכם
התוכן העולה לאתר שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי הקידום האורגני של האתר שלכם ובכלל מהרעיון של בניית אתר שאמור להוביל להבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט.
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ?
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ? כאשר אנו צריכים לבצע משימה מסוימת בתחום שאנו לא בהכרח בקיאים בו או רוצים לבצע את זה