קופירייטינג מוצלח – איך לבחור קופירייטר?
נדמה שהשוק מוצף בקופירייטרים. המקצוע הפך לפופולארי יותר ויותר בשנים האחרונות, וזאת בעקבות שגשוג הפלטפורמות האינטרנטיות. צעירים רבים מוצאים עצמם עוסקים בקופירייטינג על מנת לקדם את עצמם ברשתות החברתיות ולהניע אנשים להגיב להם. האוניברסיטאות והמכללות השונות מציעות קורסים וסדנאות שונים ורבים לצעירים המעוניינים לקבל תעודות שיכירו בהן כקופירייטרים. תנאי הקבלה לחברות הפרסום הגדולות היום דורשות תואר בתקשורת או לפחות תעודת קופירייטינג מקצועית. אז, איך בוחרים את הקופירייטר שיבטיח הצלחה לעסק שלכם?
תעודת קופירייטינג
כבכל מקצוע אחר, תעודה אכן מעידה על לימודים והכשרה מתאימה. אך אין זה צריך להיות הפרמטר העיקרי על פיו תבחרו את הקופירייטר שלכם. קופירייטינג הוא מקצוע שמכיל בתוכו גם יכולת אמנותית, וכפי שרבים יודעים, יכולת אמנותית אי אפשר לרכוש. כמובן שלימודים נותנים המון ומלמדים את הבסיס החשוב להבנת עבודתו של הקופירייטר, אבל תעודה לא משמעה שאדם הפך לקופירייטר. צריך להיות לו היכולת הבסיסית לכתיבה חכמה וקליטה. לכן, כשאתם בוחרים קופירייטר, אל תפסלו אותו על ההכשרות שהוא קיבל ולהיפך, אל תשכרו קופירייטר רק בגלל תעודה.
ניסיון ועבודות קודמות
כמובן שניסיון עשיר ותיק עבודות מרשים יהיו פרמטר חשוב בבחירת הקופירייטר. בדקו את הניסיון של הקופירייטר שלכם, ובדקו האם העבודות הקודמות שלו הצליחו מבחינה סטטיסטית והקפיצו את החברות הקודמות ששכרו את שירותיו. כמובן שאם מבין עבודותיו של הקופירייטר תוכלו למצוא משפטים שנראים לכם מוכרים, הרי שהוא עשה את עבודתו כמו שצריך – הצלחתם לקלוט את המסר שהוא ניסה לשדר. בנוסף, בדקו, האם הכתיבה הקודמת שלו מעוררת אתכם, מושכת אתכם? בדקו את עבודותיו הקודמות על אחרים, האם זה מושך אותם? האם הכתיבה שלו מעידה על התחום שהעסק שהוא פרסם עוסק בו? האם הבנתם איזה שירותים החברה מציעה? האם העסק עובר תהליך עם חברת בניית אתרים שמעסיקה כותב חיצוני אחר? דברו עם מעסיקים קודמים שלו. בדקו האם הכתיבה שלו עזרה לקידום העסק שלהם, האם היה קל לעבוד איתו, האם היו צריכים לכוון אותו, והאם הוא עשה עבודה טובה. תוכלו לתת לו מבחן קצר, ולבקש ממנו לכתוב סיסמה לחברה הנותנת שירותים מסוימים, על מנת לבדוק את איכות הכתיבה שלו. מוח חריף בא לידי ביטוי בקופירייטינג מוצלח.
עלות כספית
הרבה טועים לחשוב שהקופירייטינג הוא אינו מקצוע אמיתי ועל כן הם יכולים לעשות את עבודת הקופירייטינג לעסק שלהם בעצמם ובכך לחסות עלויות. זכרו שקופירייטינג הוא מקצוע חשוב ויכולות קופירייטינג משפיעות רבות על קידום ושיווק העסק שלכם. לכן, חשוב להשקיע כסף בקופירייטר טוב, שיחזיר את ההשקעה הכספית שלכם ואף יותר, בכך שהוא יפרסם את העסק שלכם באמצעות כתיבה שיווקית שמותאמת בדיוק לצרכי העסק. בנוסף, אל תתפתו לבחור בקופירייטר רק בגלל שהוא זול. זה יכול לגרור עבודה לא מוצלחת ולא אפקטיבית.
רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?
כתיבה שיווקית עושה את ההבדל
מאמרים נוספים
כיצד מסייע תוכן טוב לקידום האתר
כל מקדם אתרים יודע שכדי להביא את האתר לתוצאות ראשונות בגוגל באמצעות הקידום האורגני, עליו להעלות תכנים איכותיים. קידום אתרים אורגני הוא תהליך איטי בהשוואה
טיפים מזהב לשדרוג התוכן השיווקי באתר שלכם
התוכן העולה לאתר שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי הקידום האורגני של האתר שלכם ובכלל מהרעיון של בניית אתר שאמור להוביל להבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט.
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ?
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ? כאשר אנו צריכים לבצע משימה מסוימת בתחום שאנו לא בהכרח בקיאים בו או רוצים לבצע את זה