תוכן שיווקי - הסוד שבכתיבה
תוכן שיווקי הוא הבמה שלך לספר על העסק, מה הוא נותן ומדוע אתה הוא הפתרון הנכון ללקוח. כתיבת תוכן שיווקי מתחילה היא כתיבה על העסק, מין תעודת זהות של העסק ופלטפורמה להיכרות הראשונה עם תחומי העבודה שלו, וכלה ביצירת מאמרים מקצועיים רלוונטיים בשילוב של פרויקטים ועבודות שהעסק ביצע.
כרטיס הביקור של העסק זה האתר!
כתיבת תוכן שיווקי עוזרת בטירגוט קהל היעד של העסק. הודות למסרים הרבים אליהם נחשף הלקוח במשך יומו, מסרים פרסומיים קלאסיים שקופצים מבאנרים ופרסומות לא עובדים עליו והוא אפילו לא רואה אותם. כדיי להצליח לחשוף אותו למסרים שלנו, חשוב לגעת בלקוח הספציפי בהתאם למאפייניו השונים. האפשרות לפלח ולמקד קהל יעד מתאפשר על ידי כתיבת תוכן שיווקי שעוסק בתחומי עניין הרלוונטיים לו. כאשר מדובר בתוכן מעשיר שמשיק לעולמות התוכן שלו או מספק לו מידע הכרחי לזמן נתון, הוא יתעכב ולא ידלג עליו.
המסר נמצא בתוכן!
בעידן בו המסרים מציפים מכל כיוון והתחרות על הלקוח קשה, זה הכלי ליצירת אינטראקציה ולבניית מערכת יחסים אתו. כתיבת תוכן שיווקי מהווה במה להשחלה של מסרים פרסומיים שנתפסים כערך מוסף לקורא אותם.
במילים אחרות זהו תוכן שבא במטרה לשווק משהו, אך עטוף בעטיפה של ערך מוסף לקורא בין אם זה מאמר אינפורמטיבי או פוסט ברשתות החברתיות. בשונה מפרסומת סמויה, התוכן מספק ערך לכל דבר לגולש והוא מרגיש נשכר מהקריאה.
כאשר התוכן עשוי ברמה גבוהה, הקורא הופך לעוקב נאמן, וכאשר יחפש תוכן בתחום הרלוונטי, הוא ייפנה למצוא אותו אצלכם.
תוכן מקדם אתכם!
כתיבת תוכן שיווקי עושה לעסק את העבודה הטובה ביותר לקידומו. יותר מכל פרסום אחר, ולכן חשוב שכתיבת תוכן שיווקי תהיה איכותית וברמה גבוהה. הוא תורם בבידול ובמיצוב של העסק ומכאן שמשליך באופן ישיר על המכירות. זה מתחזק את הקשר עם הלקוח הקיים ומאשר לו את הבחירה החוזרת ונשנית שלו בכם על פני מתחרים. לקוח פוטנציאלי שלא מכיר את השירות והמצורים שלכם, יתפוס את העסק כמומחה מוביל ובעל עליונות על פני האחרים בתחום. כאשר העסק ייתפס מקצועי בעיניו, נצליח למכור לו הצעה אטרקטיבית בלי מאמצי שיווק אגרסיביים.
בנוסף, תוכן איכותי מקדם אתכם במנוע החיפוש! גוגל אוהב תכנים איכותיים, וכאשר הוא מזהה מאמר או טקסט שמהווה ערך לגולשים היא מקדמת אותו וזאת הסיבה שיש צורך במומחה כתיבה שיווקית לכתיבת תוכן ברמה גבוהה ואיכותית.
כתיבת תוכן בשביל הגולש!
לאחר שהבנו את היעילות של כתיבת תוכן ככלי שיווקי, יש לשים דגש על אופן הכתיבה שלו על מנת שייענה על מטרה זו. ולכן כאשר ניגשים לכתיבת תוכן שיווקי יש להציב תחילה את המטרה של התוכן הספציפי הזה, ולהתייחס למכלול הפרמטרים המחייבים להצלחה.
התוכן צריך להשיק לתחומי העניין של הגולשים ולהוות פתרון עבורם. צורת הכתיבה תהיה מרגשת על מנת שתיסחוף את הגולש לקרוא, וכמובן שהנושא המדובר רלוונטי לא רק בנקודת הזמן בה הוא נכתב. מעבר לתוכן עצמו, חשוב לא פחות המיקום בו הוא יופיע היות ולכל ערוץ ופלטפורמה יש מבנה תוכן אופטימלי ואינדיבידואלי.
כתיבת תוכן שיווקי יכולה להיות הכלי השיווקיי, הרלוונטי והמעולה ביותר לעסק שלך, אך על מנת ליהנות ממנו, יש להשתמש בו בחכמה.
רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?
כתיבה שיווקית עושה את ההבדל
מאמרים נוספים
כיצד מסייע תוכן טוב לקידום האתר
כל מקדם אתרים יודע שכדי להביא את האתר לתוצאות ראשונות בגוגל באמצעות הקידום האורגני, עליו להעלות תכנים איכותיים. קידום אתרים אורגני הוא תהליך איטי בהשוואה
טיפים מזהב לשדרוג התוכן השיווקי באתר שלכם
התוכן העולה לאתר שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי הקידום האורגני של האתר שלכם ובכלל מהרעיון של בניית אתר שאמור להוביל להבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט.
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ?
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ? כאשר אנו צריכים לבצע משימה מסוימת בתחום שאנו לא בהכרח בקיאים בו או רוצים לבצע את זה