כתיבת שיווקית היא חלק בלתי נפרד מכל קידום אתרים מוצלח, וכאשר הכתיבה השיווקית מקצועית ואיכותית, תוכלו למשוך הרבה יותר תנועה אל האתר וליצור הזדמנות בה אחוזי ההמרה יהיו הרבה יותר גבוהים. לכן, אם אתם רוצים ליהנות מהיתרונות של כל העולמות ולקדם את האתר בגוגל בצורה מוצלחת ואפקטיבית, העצות הבאות יעזרו לכם.
מהו קידום אתרים בגוגל?
בעת קידום אתרים מבצעים למעשה אופטימיזציה למנועי חיפוש. זהו תהליך אשר מטרתו היא להגדיל את התנועה באתר שלכם באמצעות הגעה למיקומים גבוהים בעבור מילות מפתח רלוונטיות בתוצאות מנועי החיפוש, ועל הדרך גם להגדיל את הנראות של האתר. כך, כאשר לקוחות מחפשים מונחים אשר קשורים למותג שלכם יהיה להם סיכוי טוב יותר לגלות את האתר שלכם ולהפוך ללקוחות שלכם ולא של המתחרים שלכם.
דמיינו שיש לכם עסק בתחום הקולינריה ובאתר האינטרנט שלכם אתם מציעים טיפים ומתכונים. נניח ויש לכם באתר מתכונים לארוחות ערב קלות להכנה; אם התוכן יהיה איכותי ומקצועי, במידה ויהיה גולש שישאל את גוגל על ארוחות ערב קלות להכנה, יהיה לו סיכוי טוב למצוא את המאמר שלכם. זה הכוח של קידום אתרים אורגני באינטרנט. כמובן שלא רק תוכן משפיע על מיקום האתר שלכם בגוגל ויש צורך לבנות קישורים לתוכן, ליצור היררכיה נכונה באתר, לשפר את הקוד ואת מהירות טעינת האתר שלכם ועוד – אבל לתוכן יש תפקיד מרכזי ביותר בכל תהליך קידום אתרים.
ומה לגבי המרות?
לאחר שכיסיתם את כל נושא הקידום האורגני וביצעתם אופטימיזציה לאתר האינטרנט, זה הזמן להתייחס לסוגיית ההמרות. קחו בחשבון שלא תמיד תתחילו לראות תוצאות כבר למן הרגע הראשון, לדירוג לוקח זמן להיבנות, במיוחד עם כל המידע הקיים שרץ ברשת. כך שעליכם לעבוד קשה, לכתוב תוכן איכותי, להבין את אמנות הקישורים הנכנסים ולבסס אמינות מול גוגל.
גם אם התנועה באתר עדיין נמוכה, אין זה אומר שעליכם לוותר מראש. שפרו את אחוזי ההמרה על ידי הפניית המחפשים הנכונים לתוכן שלכם. כתבו תכנים מושקעים בעל ערך מוסף לקוראים, וזכרו – ככל שתציגו את ההצעה שלכם כאטרקטיבית יותר, כך גדל הסיכוי שתשיגו יותר המרות.
היעזרו במקצוענים לתחום
כאשר חוויית השימוש באתר טובה, הגולשים ייהנו לשוטט בו, יהיה להם קל יותר לנווט בו ולמצוא את מבוקשם. יותר מכך חוויית משתמש טובה תשאיר את הגולשים עם חוויה טובה כשהם שמחים ומרוצים. כדי להפוך תוכן לממיר, התמקדו בפרטים הקטנים ואם אינכם יודעים כיצד לעשות זאת, היעזרו במומחים. תוכלו להיעזר בחברה לקידום אתרים שמכירה את העולם הזה מ-א' ועד ת' כמו גם בכותבי תוכן מקצועיים שיודעים כיצד לכתוב תוכן איכותי וממיר שישאיר את הגולשים באתר, ייצור אצלם עניין ויגרום להם לבצע את הפעולה שלשמה כל המומחים התכנסו.
עולם קידום האתרים וכתיבת התוכן שיווקי יכול להיות מורכב אך כדי שהתהליך יהיה אפקטיבי, מומלץ לאסוף כמה שיותר נתונים לפני שמתחילים ולבצע מחקר מעמיק. כאשר תכירו את קהל היעד שלכם טוב יותר תוכלו לכתוב תוכן שמותאם עבורו, וטוב יותר משמעותית משל המתחרים שלכם.