התוכן העולה לאתר שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי הקידום האורגני של האתר שלכם ובכלל מהרעיון של בניית אתר שאמור להוביל להבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט. באמצעות תוכן ייחודי ואיכותי תוכלו להעניק ערך רב לגולשים באתר שלכם, לבנות עמם יחסי אמון ועל הדרך להוביל לכך שישאירו פרטים באתר שלכם ויתעניינו במוצרים או בשירותים שלכם. תוכן שיווקי הוא תוכן שלא רק מספק מידע על הנושא כמו תוכן אינפורמטיבי אלא כולל נגיעות שיווקיות המדברות על הכאב או הבעיה של הלקוח, הפתרון שלכם והיתרונות של החברה שלכם. להלן כמה טיפים נהדרים שתוכלו להיעזר בהם לשדרג את התוכן השיווקי באתר שלכם.
#1 – זכרו שאתם כותבים לקהל אנושי ולא רק בהתאם למנועי החיפוש:
בעלי אתרים רבים הכותבים את התוכן שלהם בעצמם או שוכרים כותב תוכן שיעשה זאת עבורם – פשוט שמים דגש על שילוב של ביטויי מפתח שונים בתוכן מבלי לחשוב על הגולש. זה יוצר מצב של תכנים שנראים רובוטיים, מסורבלים ולא איכותיים, לבטח לא התכנים שאתם רוצים להציג לגולשים שלכם. במציאות שבה מחוללי כבר מסתובבים חופשי אתם בהחלט רוצים לדעת לרסן את ההתלהבות ולא לרוץ להשתמש בהם על חשבון כתיבה אנושית שמיועדת לקהל אנושי.
#2 – הכירו את קהל היעד שלכם:
בשלב הבא יהיה עליכם להכיר היטב את קהל היעד שלכם. אתם רוצים לוודא כי כתיבת התוכן לאתר שלכם תהיה מיועדת לקהל היעד שלכם ותפתור את הבעיות והמכאובים שלו. מרבית הגולשים שיגיעו לאתר שלכם יגיעו ככל הנראה ממנוע החיפוש של גוגל ולכן יגיעו אליכם כי חיפשו מידע, מוצר או שירות בנושא מסוים. הגדירו מראש את קהל היעד שלכם, אל מי אתם כותבים ומהם הבעיות שאתם רוצים לפתור.
#3 – צרו כותרות מעניינות אך גם אמינות:
אמינות היא שם המשחק ובעזרת התוכן באתר שלכם תוכלו לבנות אמון עם הקהל שלכם – או להרוס אותו בקלות. כתיבת תוכן לאתר שלכם לרוב תהיה מחולקת למקבצי תוכן הכוללים כותרת ראשית בראש המאמר/העמוד וכותרות משנה בין התכנים. אלה חיוניים על מנת לאפשר לגולשים לרפרף עם העיניים על כותרות המשנה ולקרוא את החלקים שמעניינים אותם (כיוון שסביר להניח שהם לא יקראו עכשיו את כל המאמר). דאגו לכתוב כותרות מעניינות שכוללות מצד אחד את הביטוי בכותרת הראשית ובאחד מכותרות המשנה, אך הדגש העיקרי יהיה על כותרת מעניינת שגם מרמזת על התוכן שבה אחריה. אתם לא רוצים לכתוב כותרת מעניינת ככל שתהיה אך כזו שהתוכן שלאחריה לא מדבר באותו נושא.
#4 – שלבו סוגים שונים של תכנים באתר שלכם:
כאשר מדברים על תוכן לאתר אינטרנט לרוב מדברים על תוכן טקסטואלי, כמו המאמר הזה שאתם קוראים כעת. אנו ממליצים לשלב באתר שלכם גם תכנים נוספים כמו תמונות, סרטונים, קבצי אודיו ועוד. אלה ישדרגו משמעותית את חוויית השימוש באתר שלכם ויפנו לקהל יעד רחב יותר בעלי אינטליגנציות שונות (חלק מהאנשים למשל יבינו טוב יותר את המסרים והתוכן שלכם כאשר יצפו בווידיאו, אחרים כאשר ישמעו הקראה של התוכן באודיו ואחרים באמצעות קריאת הטקסט.
מחפש חברה מצוינת שבונה מיתוג לעסקים. ממליצים ליצור קשר עם ג׳נסיס מיתוג ופרסום >> מיתוג עסקי