יש לא מעט אנשי מקצוע שמציעים כתיבת תוכן קופירייטינג, אך בתור בעלי אתרים תרצו לדעת מהי התמורה שאותה אתם תקבלו. הרי מדובר על הוצאה כספית לא קטנה, כזאת שתצטרכו להבין בדיוק באילו מובנים היא תהיה יעילה. אנו החלטנו להרים את הכפפה, ולהסביר לכם בדיוק כיצד כתיבת תוכן על ידי קופירייטר יכולה לסייע. כך שבפעם הבאה תדעו כי ההחלטה הזאת יכולה להביא איתה לשינוי משמעותי.
הכנסת תוכן מעודכן לאתר באופן קבוע
אחד מהיתרונות הבולטים ביותר של כתיבת תוכן קופירייטינג היא שבאמצעותה תוכלו להכניס תוכן חדש לאתר. כל הגולשים שנכנסים לאתר שלכם באופן קבוע, ירצו לראות כי הוא משנה את פניו מפעם לפעם. אם האתר לא יביא איתו מידע חדש לגולשים, הם פשוט יפסיקו להיכנס אליו בשלב כזה או אחר. יש לכם אפשרות להפוך את הקערה על פיה, ולגרום לגולשים עניין.
כתיבת תוכן קופירייטינג מסייעת להניע את הגולשים לפעולה
כאשר אתם עובדים עם קופירייטר מנוסה שיכתוב תוכן לאתר, תוכלו לדאוג כי התוכן יהיה מניע לפעולה. לא מדובר על כתיבה בנאלית שלא מביאה איתה ערך מוסף, מדובר על כתיבה שיכולה להביא תמורה משמעותית. כל גולש שיקרא את המאמר או את הכתבה, ימצא את עצמו בסופו של יום משתכנע. ללא כתיבה איכותית יהיה לכם קשה מאוד להניע את הגולשים לפעולה.
סיוע בקידום האורגני של האתר במנועי החיפוש
הקידום האורגני של האתר הוא מהאלמנטים החשובים ביותר שאליהם תצטרכו לשים לב. אם האתר לא יתקדם בדירוג של גוגל, יהיה לכם קשה מאוד להביא גולשים חדשים אל תוך האתר. בחירה של חברה לקידום אתרים המספקת תכנים שנכתבו על ידי כתיבת תוכן קופירייטינג תוכלו להביא לכך שגוגל ידרג את האתר במיקום גבוה. מיקום שעד לא מזמן אולי חשבתם כי לא תוכלו להגיע אליו.
החלפת תכנים ישנים בתכנים חדשים ומעודכנים
לא משנה באיזה תחום עוסק האתר שלכם, ישנה חובה לעדכן את התכנים הנמצאים בו. רוב התחומים השונים הם תחומים דינאמיים, כאלה שמשנים את פניהם בכל פעם. על ידי כתיבה של אנשי מקצוע מנוסים, תוכלו לדאוג כי האתר ישנה את פניו ויתאים את עצמו למציאות. אם תשאירו את התכנים הישנים לא מן הנמנע כי יהיה פער בין מה שכתוב לבין המציאות.
כתיבת תוכן קופירייטינג מחמיאה מאוד לאתר
הנראות של האתר היא הפרמטר שאמור להביא את הגולשים לרושם ראשוני חיובי. אך מה קורה כאשר האתר ריק מתוכן איכותי? הוא נתפס בצורה לא טובה מנקודת המבט של הגולשים. רק כאשר הגולשים יראו שהאתר מלא בתוכן, הם יוכלו לקבל רושם ראשוני חיובי. לעיתים דווקא הרושם הראשוני זה הפרמטר שעושה את ההבדל בין הצלחה גדולה לבין כישלון שעלול להיות מאכזב במיוחד.
באופן עקרוני כולם יכולים לבצע כתיבת תוכן לאתרים, אך המשימה עצמה היא לא משימה פשוטה. לכן מוטב כי כותב אתרים קופירייטר יבצע את הכתיבה כדי שתוכלו לקצור ממנה את הפירות. אם תחליטו לכתוב את התוכן בעצמכם, לא בטוח שהוא יהיה אפקטיבי במיוחד.
האפשרויות הן כמעט לא נגמרות, ובאפשרותכם יהיה לכתוב על כל נושא שתראו לנכון. המטרה היא כמובן שתבחרו נושא שיתאים לגולשים שאמורים להיכנס אל תוך האתר. ברגע שהגולשים יוכלו לקרוא תוכן מעניין, יהיה לכם קל יותר לגרום להם להמשיך לעבור על עוד מאמרים באתר.
באופן עקרוני כתיבת תוכן לקידום יכולה לשמש גם ככתיבה לקופירייטינג. אך ההבדל העיקרי הוא שבכתיבה לקידום מתייחסים בעיקר למילות המפתח, בעוד בקופירייטינג שמים דגש על יצירת עניין לגולשים. אך זה לא אומר שלא תוכלו לשלב בין שתי העולמות הללו.
אין סכום ספציפי שאותו יהיה עליכם להשקיע כל חודש כדי לראות תוצאות. באופן עקרוני ככל שתשקיעו יותר, כך מן הסתם התמורה תהיה גדולה ומשמעותית. אך מוטב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים, גם אם זה אומר שתצטרכו להכניס פחות תוכן אל תוך האתר.