כל מקדם אתרים יודע שכדי להביא את האתר לתוצאות ראשונות בגוגל באמצעות הקידום האורגני, עליו להעלות תכנים איכותיים. קידום אתרים אורגני הוא תהליך איטי בהשוואה לקידום ממומן בגוגל, ונדרשת השקעה באתר מבחינת תוכן ועיצוב אשר תביא לאחר חודש (ואף יותר) לתוצאה הרצויה. אך כשלאתר שלכם יש תוכן טוב ועיצוב מרהיב, אין סיבה שלא תתקדמו למעלה בסולם התוצאות.
תוכן איכותי ו-SEO הולכים בהחלט יחדיו
מבחינת קידום האתר, התוכן יביא לתוצאות טובות בתנאי ששילוב מילות המפתח ייעשה בחכמה. בדרך כלל מקבל כותב התוכן רשימה של מילות חיפוש ודגשים להטמעתן בתוך הטקסט. חשוב לשלב את מילות המפתח באופן טבעי במאמר, כדי שהוא לא ייראה מאולץ. מקדם האתרים מבצע מחקר מקדים של מילות מפתח במטרה לבחון אילו מילים עשוי הגולש להקליד במטרה למצוא שירות מסוים. למשל, אם הגולש גר בגבעתיים ומחפש שירותי אינסטלציה, מילות החיפוש הפוטנציאליות יהיו "אינסטלטור במרכז" או "אינסטלטור בגבעתיים". בסופו של דבר, מילות המפתח המוטמעות בטבעיות בתוך התכנים האיכותיים יסייעו בקידום האתרים. ממליצים לקרוא בהרחבה על שיווק באינטרנט וקידום אתרים ברחבי האינטרנט ולהרחיב את הידע בנושא. בינתיים בואו נחזור לקשר בין תוכן טוב לעבודת הקידום ושיפור ביצועי האתר שלכם.
קיים קשר בין תוכן טוב לאחוזי ההמרה באתר
הביטוי "אחוזי ההמרה" מתאר את היחס בין מספר הגולשים הנכנסים לאתר לבין מספר הגולשים המבצעים פעולה כלשהי, דוגמת ביצוע רכישה או השארת פרטי קשר. לתוכן תפקיד חשוב בהגדלת אחוזי ההמרה מכמה סיבות:
- תוכן מנוסח היטב ונטול שגיאות תחביריות יוצר רושם טוב על הגולש. ברגע שהוא מבין כי מדובר באתר רציני, הוא מוכן לעבור לשלב הבא ולבצע פעולה.
- כאשר התכנים מותאמים לקהל היעד, הלקוח הפוטנציאלי חש שפונים אליו ישירות. עניין זה יעודד אותו לבצע פעולה באתר.
- התוכן צריך לשדר מקצועיות. גם אם כותב התוכן אינו מבין בתחום, עליו ללמוד היטב על הנושא לפני שהוא ניגש למלאכת הכתיבה.
- תוכן בהיר המחולק הכולל כותרות ברורות ופסקאות מקל על שטף הקריאה, וכך משאיר את הגולשים באתר לזמן רב יותר.
- משפטי הנעה לפעולה מעודדים את הגולשים לבצע פעולות באתר, דוגמת רכישה או השארת פרטים.
מדגישים את היתרונות של העסק שלכם
פתגם אנגלי עתיק אומר שהעט חזקה מהחרב, ואכן אם תדעו לנסח בבירור את היתרונות של המוצר שלכם, תוכלו לצרף אליכם לקוחות חדשים. כאשר הלקוח נכנס לאתר אינטרנט הוא מחפש מידע קצר, מדויק ואפקטיבי. תוכן מקורי המדגיש את היתרונות של השירותים ומתאר אותם כראוי יכול למשוך לקוחות לא פחות מתמונה מעוצבת וצבעונית.
המקום שבו התוכן נולד
פתחתם אתר לפרסום משרד עו"ד אך הוא נמצא בתוצאות האחרונות של גוגל? מציעים קייטרינג ללקוחות רבים אך לא יודעים כיצד להגיע אליהם? אנחנו נוכל לתרום לקידום האתר שלכם באמצעות תוכן. לכותבים שלנו ניסיון רב בכתיבת סוגי תכנים שונים. הם מקדישים תשומת לב לדגשים של כל לקוח ועוברים על כל מאמר כדי לוודא שלא נפלו בו שגיאות.