תחרות היא המנוע של הכלכלה הישראלית, כאשר הממשלה הגבילה את התחרות מצבנו הכלכלי היה הרבה פחות טוב וכאשר התחרות פרחה כל אדם מקסם את המשכורת שלו והרוויח הרבה יותר. אך אנחנו חייבים לזכור כי תחרות גם מחייבת כל עסק לבלוט אל מול האחר ולהראות את היתרונות שלו לקהל הלקוחות אל מול העסקים האחרים בתחום שלו. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי כתיבה שיווקית היא כיום אחת הדרכים הטובות ביותר להבליט את היתרונות של העסק. באמצעות כתיבה ניתן להסביר את היתרונות שלנו ולגרום לאנשים להשתכנע דווקא לקנות את המוצרים שלנו ואת השירות שלנו. על כן כתיבה היא כלי הכרחי בעולם המודרני כיום וכל עסק צריך לנצל אותה לטובתו.
האם כל אחד יכול לעסוק בתחום של כתיבה שיווקית?
הנתונים מראים כי כמעט כל אדם בישראל יודע לקרוא וגם לכתוב ואלו הם שיעורים שאנו יכולים להיות מאוד גאים בהם. העובדה כי כל אדם יכול לקרוא משמעה כי כתיבה שיווקית ממונעת לכל אדם כמעט בישראל אם היא כתובה בעברית. אך העובדה כי כל אדם יכול לכתוב אינה אומרת כי כל אדם יכול לכותב קטע שיווקי מוצלח. אתם חייבים להבין כי כתיבה שיווקית מחייבת ניסיון, מקצועיות, מומחיות והבנה עמוקה ועל כן ממש לא כל אחד יכול לבצע זאת. הכותב צריך להיות בעל דמיון, מעוף ויכולת הבנה גבוהה בשלל תחומים. יום אחד הוא יצטרף לכתוב עבור תכשיטים בעיצוב אישי ויום אחר על חולצות להדפסה, לכן נושא הכתיבה דורש בעל מקצוע בתחום. על כן אנחנו מציעים לכם לברור את הכותב השיווקי שלכם ולא להתפשר עליו וזאת בכדי להבטיח כי הכתיבה תהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש.
אל תבחרו כותב בשביל כתיבה שיווקית לפני שראיתם כתיבה שלו בעבר
עליכם להבין ולהפנים כי ככל שתבחרו כותב יותר איכותי כך המסר שבטקסט יהיה יותר ברור וישכנע יותר את קהל הלקוחות שלכם. על כן אתם צריכים לעשות הכול בכדי לבחור את הכותב המוכשר והאיכותי ביותר שיש. אז כיצד אנחנו יכולים להבטיח כי נבחר כותב איכותי? מה אנחנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? אם כן התשובה היא שאתם צריכים לשים דגש גדול טקסטים קודמים שהכותב כתב בעבר. טקסטים אלו יאפשרו לכם לבחור את הכותב האיכותי ביותר והמקצועי ביותר שיש ואת זאת אנחנו מציעים לכם לזכור אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בחכמה ובצורה הטובה ביותר שיש.
מדוע חשוב מאוד להקפיד על מקוריות בכתיבה שיווקית?
כתיבה שיווקית צריכה לסכם רעיון בכמה מילים, היא צריכה להגיע ולגעת בלב ובמוח של הקורא בעת ובעונה אחת והיא צריכה להיות מעניינת, קצרה ומעל הכול רגישה לצרכי הלקוח. אך יותר חשוב מכל אלו זו העובדה כי הכתיבה חייבת להיות מקורית ולא מועתקת. ראשית מכיוון שאם הלקוח יתקל בטקסט שלכם במקום אחר המוניטין שלכם ייפגע קשות ושנית בגלל שכיום הכתיבה השיווקית לעסק לרוב תהיה מיועדת לאינטרנט ובשביל קידום בגוגל. עליכם לדעת כי גוגל מענישה על העתקה של טקסטים ומורידה את הדירוג שלכם ועל כן הדבר האחרון שאתם רוצים זה להעתיק את הטקסט. על כן וודאו כי הכותב שלכם כותב טקסטים מקוריים ואינו מעתיק לעולם את הטקסט ממקור אחר מכיוון שזה עלול לפגוע בכם בצורה קשה.
רוצים לקבל את הכתיבה השיווקית הטובה בשוק? פנו אל חברת ג'נסיס
אנו בג'נסיס מבינים את החשיבות האדירה של כתיבה שיווקית ועל כן אנחנו משקיעים בכך משאבים אדירים. כך אתם יכולים להבין כי חברת ג'נסיס היא החברה הטובה בארץ לכתיבה שיווקית ועל כך אנחנו מוכנים לחתום. מדוע אנחנו כל כך טובים בכתיבה שיווקית? בגלל שאנחנו מקפידים להעסיק את הכותבים הטובים ביותר בשוק. לא מאמינים לנו אנחנו ממליצים לכם לפנות אל כל אחד מהלקוחות שלנו ולשמוע ממנו איזה טקסטים הוא קיבל והאם הם היו טובים או לא. איכות הטקסטים היא הדבר החשוב ביותר לנו ואנו לעולם לא נוציא טקסט אשר אנחנו לא עומדים מאחוריו באופן מלא וכך אנחנו מבטיחים כי הטקסט שתקבלו יהיה הטוב ביותר שיש.