כל מנהל רוצה להבטיח כי העסק שלו יהיה המוצלח ביותר שיש ועל כך אין מחלוקת. מה ששרוי במחלוקת זה איך ניתן להשיג זאת ואיך אפשר להבטיח כי העסק ישיג את התוצאות הטובות ביותר שיש, קרי ירוויח כמה שיותר? זוהי שאלה שרבים וטובים מתחבטים בה ואשר רבים מחפשים אחר התשובה לה.
אם כן כיום ברור כי הדרך הטובה ביותר להרוויח כמה שיותר היא פשוט לפרסם את העסק בצורה החכמה ביותר שיש. כאשר אנחנו מדברים על פרסום חכם אנחנו חייבים לזכור כי יש משמעות אדירה לפרמטרים רבים בפרסום, אך אתם חייבים לזכור כי המשמעות הגדולה ביותר נוגעת לנושא של כתיבה שיווקית נכונה. עליכם להבין כי לכתיבה יש כוח עצום והשפעה אדירה על הלקוח שלכם ועל כן מדובר בנושא סופר חשוב שאסור לזלזל בו אפילו לא לרגע אחד.
במה כתיבה שיווקית נכונה תלויה?
אז כיצד נבטיח כתיבה שיווקית נכונה? מה אנחנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? אלו הן שאלות חשובות ביותר שאנו חייבים לתת עליהם את הדעת? כיום ההסכמה בין רבים היא כי כתיבה שיווקית תלויה במידה עצומה בכותב עצמו. ככל שהכותב יהיה יותר מוכשר כך הכתיבה תהיה ברמה יותר גבוהה.
אך שימו בל כישרון לא מספיק בכדי לכתוב טוב אלא יש צורך גם בעבודה קשה הכוללת בין היתר למידה של התחום שעליו אתם כותבים. לא יעלה על הדעת לכתוב כתיבה שיווקית בעריכת דין מבלי להכיר את תחום המשפטים ואת התחום הספציפי של העורך דין שלו אתם כותבים את הטקסט וזאת בכדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר שיש.
מה הקשר בין כתיבה שיווקית נכונה ובין קידום אתרים?
כתיבה שיווקית נכונה קשורה בקשר הדוק אל כמעט כל תחום בעולם השיווק מפרסום בגוגל ועד פרסום בעיתונות. אך אם יש תחום אחד אשר בו בולטת החשיבות של כתיבה שיווקית הרי שזה התחום של קידום אתרים. אתם חייבים להבין כי כיום האלגוריתם של גוגל מייחס חשיבות עצומה לכתיבה באתר שלכם משתי סיבות.
קודם כל הוא מחפש אחר מילות מפתח מתאימות אשר יתאימו למילות החיפוש של הגולשים. שנית האלגוריתם של גוגל מחפש אחר הכתיבה המעניינת ביותר שיש ועל פי פרמטר זו הוא גם כן מדרג את האתר שלכם וקובע האם האתר יופיע במקומות הראשונים בגוגל או לא.
לכן חפשו חברת קידום אתרים שעובדת עם תכנים הכתובים נכון בהתאם לחוקים של גוגל.
כיצד אנחנו בחברת ג'נסיס מבצעים כתיבה שיווקית נכונה?
כאשר אנחנו ניגשים אל מלאכת הכתיבה בחברת ג'נסיס אנחנו קודם כל מגדירים לעצמנו מה הן המטרות של הכתיבה ומה אנחנו רוצים להשיג עמן. לאחר מכן אנחנו מבינים לעומק את המוצר שעליו אנחנו כותבים, את החברה שלה אנחנו כותבים, את הלקוחות שאליהם אנחנו פונים ואת המתחרים.
לאחר שעשינו את כל הדברים הללו אנחנו נותנים לכותבים שלנו לכתוב את הטקסט ורק לאחר שהטקסט נבדק אנחנו מוציאים אותו לפרסום. זוהי הדרך שלנו בכדי לבצע כתיבה שיווקית נכונה וזוהי הדרך שבאמצעותה נבטיח כי הכתיבה תתבצע על הצד הטוב ביותר וללא טעויות או ליקויים ותשיג את המטרות אשר אתם קבעתם לנו בתחילת הדרך.