כתיבת תוכן שיווקי למכונת אספרסו
רוב האתרים באינטרנט הם שיווקיים. כלומר הם רוצים להיות כאלה ולכן צריך לכתוב להם תוכן שיווקי.
תוכן שיווקי פשוטו כמשמעו. הוא צריך לדעת לשווק. הוא צריך להיות מספיק משכנע כדי שמישהו ירצה לקנות משהו שכתבתם עליו באתר שלכם. ידוע הוא שאפשר לכתוב על כל דבר מהמון זווית, אבל כשאומרים כתיבת תוכן שיווקי למה בדיוק מתכוונים?
מתכוונים לזה שהתוכן צריך להיות מגמתי. הוא לא צריך רק לתאר את המכונת אספרסו, הוא צריך גם למכור לכם אותה ולעשות לכם חשק ללגום אספרסו או אייס קפה. עכשיו בהנחה שאתם חובבי אספרסו ונכנסתם לאתר של מכונת האספרסו הזו כי אתם מתעניינים בה, איך נכתב התוכן שיגרום לכם לקנות אותה, כי מעבר לתמונה שלה, צריך להיות גם תוכן שגורם לכם להמשיך לגלוש באתר הזה ואולי בסופו של דבר גם להיות לקוח של המכונה הזו.
יש כל מיני גישות בכתיבה שיווקית וכתיבת תוכן שיווקי למכונת אספרסו, צריך להיות קשור למשהו מיוחד שיש במכונה הזו.
לשתות פולי קפה מגללים של פילים
יש איזה סוג של פולי קפה שנותנים לפילים לאכול. כיוון שהם בולעים אותם בשלמותם, הם גם פולטים אותם בשלמותם ויש מי שאומר שאחרי שהם שהו בקיבתו של הפיל בתהליך העיכול, ערכם עלה עשרות מונים וטעמם גן עדן. יש מי שמשוגע על הפולים האלה ומוכן לשלם עליהם הרבה כסף. יש גם מי שיאמר שעבור מיליון דולר הוא לא שותה קפה מפולים שעברו בקיבתו של פיל, אבל זה הכול עניין של איך אתם אוהבים את הקפה שלכם.
בעיני לכתוב כזאת פתיחה לאתר של מכונת אספרסו, ולהגיד שהפולים שלכם לא עברו בקיבה של הפילים אבל טעמם גן עדן, זו בדיוק הפתיחה שהייתי כותבת לאתר של מכונות אספרסו. זה בהחלט יגרום לגולשים להישאר. כתיבת תוכן לאתר צריכה להיות מרתקת. הסיפור הזה מרתק.
כתיבת תוכן שיווקי לאנשי מקצוע
מקצוע זה משהו שהוא צריך להיות מושלם. כלומר אם אתה אוחז במקצוע מסוים, עשה אותו טוב. אבל מה לעשות שלא כל בני האדם נולדו שווים וחלק מהם חכם ומוכשר יותר.
כך הפכו המקצועות או יותר נכון אנשי המקצוע שאוחזים בהם לעניין של מזל. כלומר אם נפלתם על טכנאי מכונות כביסה מוכשר הוא יגלה מיד מה הבעיה עם המכונה שלכם וגם יתקן אותה. אם נפלתם על טכנאי ששתה כמה בירות על הבוקר וגם ככה לא ממש ידע מה הוא עושה, אתם תיתקעו עם מכונת כביסה מקולקלת וגם אתו. בסופו של דבר הוא יתקן לכם את המכונה כמו שצ'ארלי צ'פלין עבד במפעל המכונות ב"זמנים מודרניים"…
מה אני רוצה לומר. שכתיבת תוכן שיווקי טוב לאנשי מקצוע מחייבת שהם יהיו טובים. צריכה להיות פה אמת בפרסום. בין אם זה פרסום בגוגל, פרסום בפייסבוק או כל מדיה אחרת, פרסום של אנשי מקצוע צריך להיות אמיתי. אם יש לו ניסיון של שנה שלא יכתוב 10 שנים. אם הוא לא עשה עד היום שיפוצים כלליים בקנה מידה רחב אלא רק הרס לאחותו קיר בסלון (שעד היום מחכה לטיח) שלא ימכור את עצמו בתור שיפוצניק.
כתיבת תוכן שיווקי טוב שווה לכם כסף!
אם אתם בונים אתר כדי לעשות לעצמכם חשיפה, לרכוש לקוחות חדשים, למכור יותר ועוד, הרי שכתיבת תוכן שיווקי היא אחד הדברים הכי שיווקיים שאתם צריכים לעשות באתר. המילים שלכם ישכנעו, הם יובילו את הגולש להחלטה, הם אלה שיגרמו לו להמשיך לגלוש באתר ולגלות עוד מוצרים שלכם. להתיידד אתכם והנה לכם כבר לקוח חדש שהפך להיות כזה אפשר לומר גם בגלל מה שאתם מוכרים אבל גם בגלל כתיבת תוכן שיווקי מוצלח.
רוצה להכפיל את המכירות של המוצר או השירות שלך?
כתיבת תוכן שיווקי מביאה לך לקוחות
מאמרים נוספים
כיצד מסייע תוכן טוב לקידום האתר
כל מקדם אתרים יודע שכדי להביא את האתר לתוצאות ראשונות בגוגל באמצעות הקידום האורגני, עליו להעלות תכנים איכותיים. קידום אתרים אורגני הוא תהליך איטי בהשוואה
טיפים מזהב לשדרוג התוכן השיווקי באתר שלכם
התוכן העולה לאתר שלכם הוא חלק בלתי נפרד ממאמצי הקידום האורגני של האתר שלכם ובכלל מהרעיון של בניית אתר שאמור להוביל להבאת לקוחות חדשים מהאינטרנט.
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ?
מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ? כאשר אנו צריכים לבצע משימה מסוימת בתחום שאנו לא בהכרח בקיאים בו או רוצים לבצע את זה