אין מה לעשות המילה הכתובה היא הדבר החזק ביותר שיש בעולם. לא משנה כמה מילים תגידו, כמה סרטונים תצלמו בסוף מה שנחרט במוחם של האנשים זו המילה הכתובה. לאורך השנים ניתן לראות טקסטים מכוננים אשר שינו עולמות כמו חוקת ארצות הברית או מגילת העצמאות או התנ"ך ואפילו הארי פוטר אשר קנו להם מעריצים בכל העולם. על כן כל עסק המכבד את עצמו חייב לחשוב על הנושא של המילה הכתובה ולקחת זאת בחשבון כאשר הוא מחליט לפרסם את העסק שלו. כאן בדיוק נכנס לתמונה קופירייטינג או קופירייטר אשר תפקידו להוציא תחת ידיו את הטקסטים הכתובים של העסק ולהגיע אל קהל לקוחות גדול ככל הניתן ועל כך אנחנו מציעים לכם לחשוב אם אתם רוצים לנהל את העסק שלכם בצורה חכמה.
מה ההבדל בין קופירייטינג ובין ארט דירקטור?
תפקידו של קופירייטינג הוא להבטיח כי הטקסט הפרסומי יהיה מעניין, מקצועי, מרגש ומעל הכול מוכר. אך משום מה תמיד כאשר אנחנו שומעים את המילה קופירייטר אנחנו שומעים גם את המילה ארט דירקטור ועל כן חשבנו כי יהיה זה נכון להסביר גם מהו תפקידו על הארט דירקטור. אם כן הארט דירקטור אחראי על הצד העיצובי של מסע הפרסום ועל כן הוא יהיה מעצב גרפי לרוב. פעמים רבות הקופירייטר והארט דירקטור יעבדו באופן צמוד כאשר הצלחת הקמפיין תלויה במידה עצומה באופן שבו הם משתפים פעולה. עליכם לזכור כי אם הקופירייטר לא יהיה טוב אין הרבה סיכוי לקמפיין שלכם להצליח ובאותה מידה אם הארט דירקטור לא יהיה איכותי גם כן הקמפיין שלכם לא יצליח.
האם לבחור במשרד המתמחה אך ורק בשירותי קופירייטינג?
אם אתם רוצים לנהל את עניינכם בצורה חכמה אנחנו מציעים לכם לעשות הכול בכדי לבחור את המשרד הטוב ביותר המתמחה בשירותי קופירייטינג. אך שימו לב לא כדאי לכם לבחור במשרד המעניק אך ורק שירותי קופירייטינג מכיוון שזה עלול לפגוע בכם. עליכם להבין כי כיום מסע הפרסום שלכם לא יתנהל בחלל ריק והוא יכלול לרוב גם הופעה בעולם הדיגיטלי. לכן זה יהיה הרבה יותר חכם מבחינתכם לבחור משרד המספק גם שירותים נוספים כמו שיווק דיגיטלי פרט לשירותי הקופירייטינג וכך להבטיח כי מסע הפרסום שלכם יהיה המוצלח ביותר שיש והטוב ביותר שיש.
כיצד אבטיח כי אני בוחר משרד קופירייטינג ופרסום איכותי?
אז מה אנחנו צריכים לעשות בכדי להבטיח כי נבחר משרד קופירייטינג איכותי? מה אנחנו צריכים לעשות בכדי לוודא זאת? התשובה היא ששירותי הקופירייטינג שמהשרד נותן תלויים במידה עצומה בקופירייטרים שיש במשרד. ככל שהם יהיו יותר טובים כך המשרד יתפקד בצורה יותר טובה וכך הרעיונות שלכם יהיו יותר טובים. בכדי לבחון את רמת הקופירייטרים אנחנו מציעים לכם לבחון אילו טקסטים הם הציעו תחת ידיהם בזמן האחרון. לאחר שתקראו את הטקסטים , הסלוגנים והפרסומות שכתבו הקופירייטרים תוכלו לראות אם אתם מתחברים לסגנון הכתיבה שיווקית שלהם ותוכלו להחליט האם אתם רוצים לעשות עמם עסקים והאם לבחור במשרד הפרסום הזה או במשרד אחר.
קופירייטינג – המומחיות של ג'נסיס
קופירייטינג זו האהבה הגדולה שלנו בג'נסיס ולא סתם אנחנו תמיד מקפידים להעסיק את אנשי הקופירייטינג האיכותיים ביותר שיש לשוק הישראלי להציע. המילה הכתובה היא הבסיס לכל קמפיין שאנו עושים ועל כן לאנשי הקופירייטר יש תפקיד כל כך חשוב בכל פעולה ופעולה שלנו. אנחנו מאמינים כי איכות היא הדרך היחידה להבטיח את העבודה שלנו וזהו משהו שאנחנו שמים עליו דגש עצום. עליכם לדעת כי בכל קמפיין אנחנו משקיעים ימים כלילות וזאת בכדי להבטיח כי הקמפיין יגיע אל ההישגים הגבוהים ביותר שיש ובכדי להבטיח כי נענה על הצרכים שלנו בצורה מושלמת וזהו משהו שאתם חייבים לזכור אם אתם מתלבטים באיזה חברת פרסום לבחור.