לפני שאתם מתחילים לחפש קופירייטר לאתר, ככל הנראה מעניין אתכם לדעת כמה זה עולה. קופירייטינג מחירון יכול להפוך את כל סימני השאלה לסימני קריאה ברורים. אך מה שחשוב לדעת הוא שהמחירים משתנים בין איש מקצוע אחד לאיש מקצוע אחר, כך שלא מן הנמנע שתמצאו את עצמכם משלמים קצת יותר. אך מה שבטוח הוא שאם תשקיעו בתוכן איכותי לאתר עם קופירייטינג מנצח, תוכלו לקצור על כך את הפירות.
קופירייטינג מחירון – מהי העלות?
העלויות עשויות להשתנות כל הזמן, ובכל שנה המחירים של כתיבת תוכן לאתרים עשויים לעלות או לרדת בהתאמה. אך באופן עקרוני כתיבה איכותית לאתר אמורה לעלות בין 13-30 אג' למילה. כאשר השינוי יכול להתבצע באופן למוניטין או לניסיון של הכותב עצמו. לעיתים גם סוג האתר הוא פקטור משמעותי שאמור לעשות לא מעט הבדל.
אל תסתמכו על המחירים באינטרנט
אם יצא לכם לחפש קופירייטינג מחירון, ככל הנראה גיליתם כי המחירים הם מאוד דינמיים. הסיבה לכך היא שכדי שתוכלו לקבל הצעת מחיר רלוונטית על הקופירייטר לספק לכם הצעה אישית. כל ההצעות שאתם רואים באינטרנט הם בגדר המלצות, ולכן מוטב כי תתייחסו אליהן בעירבון מוגבל. כי בסוף זה יכול להיות מאוד מתסכל שתגלו כי אתם נדרשים להכניס את היד עמוק יותר אל תוך הכיס.
מחיר זול? ככל הנראה יש לכך סיבה
חשוב להדגיש לגבי קופירייטינג מחירון שמחירים זולים אמורים להרתיע אתכם יותר מאשר להלהיב אתכם. הסיבה לכך היא שמחירים זולים ככל הנראה מעידים על כתיבה באיכות ירודה. כדי שמאמר יוכל להשתלב בצורה טובה באתר שלכם, הקופירייטר יצטרך לחשוב כיצד הוא עושה זאת בהצלחה. כך שאל תיתנו למחירים הנמוכים לסנוור אתכם, כי בסוף בראייה לאחור אתם תשלמו יותר על כך שבחרתם בהצעה הכי זולה.
קופירייטינג מחירון משתנה לפי כמות
עוד דבר שמוטב שתדעו לפני שאתם עושים הזמנה זה שהמחירון משתנה בהתאם לכמות שאותה אתם מזמינים. המשמעות היא שככל שההזמנה שלכם תהיה גדולה יותר, כך תוכלו לקבל הצעת מחיר זולה ואטרקטיבית. אם תזמינו רק מאמר אחד, ככל הנראה תשלמו את המחיר הכי גבוה. אם תזמינו מספר מאמרים בו זמנית, הקופירייטר יוכל לבוא לקראתכם בכל מה שקשור לגבי המחיר.
תסכמו על המחיר עם הקופירייטר מראש
אל תחכו שיהיה מאוחר מידיי, כי אם הקופירייטר מתחיל לעבוד לא תהיה לכם דרך חזרה. תוודאו מראש את המחיר של הכתיבה, ותסכמו על מחיר אחיד עם הקופירייטר. אך תביאו את עצמכם למצב שבו אתם לא יודעים מה מצפה לכם, כי העלות הכספית יכולה להיות גבוהה מבחינתכם. תיאום ציפיות מראש יכול למנוע אי נוחות ולא מעט בעיות של אי נעימות.
את המחירון של כל חברת קופירייטינג תוכלו למצוא באתר שלה. רוב החברות אינן מסתירות את המחירים, והן מאפשרות לכל אחד לדעת אותם. כך שתוכלו להחליט מראש האם המחיר מתאים לכם, או שאתם מעוניינים לחפש חברה אחרת עם מחירים שיהיו יותר רלוונטיים לכיס שלכם.
יש כל מיני פרמטרים שעשויים להשפיע על קופירייטינג מחירון, בין אם מדובר על השפעה לטובה או לרעה. המשמעות היא שאם תבצעו מספר פעולות פשוטות, תוכלו להביא את עצמכם למצב שלא תשלמו ביוקר. לעיתים מדובר על חיסכון של עשרות אחוזים בכל הזמנה.
כתיבה של תוכן לאתר היא אחד מהאלמנטים הכי חשובים להצלחה עתידית. אם באתר לא יהיה תוכן איכותי, ככל הנראה שיהיה קשה מאוד להביא אותו להצלחה. זוהי הסיבה שאתם צריכים להשקיע בתוכן איכותי, ולא לכתוב אותו בעצמכם מכיוון שאין לכם את הידע או את הניסיון בתחום.
קופירייטינג מחירון הוא אחד מאותם פרמטרים שיהיה עליכם לשים אליהם לב. אך באופן עקרוני יש עוד פרמטרים שתצטרכו לבחון לפני שתבחרו חברה כזאת או אחרת. בין אם מדובר על איכות התוכן ועל הזמינות של החברה לספק מאמרים ותוכן לאתר – תוכן שצריך להתעדכן קבוע.