טוויטר הנה רשת חברתית מוכרת אשר מכילה תכנים קצרים של לא יותר מאשר 280 תווים, או תכני ווידיאו שאורכם הוא 140 שניות לסרטון. בגלל העובדה הזאת, הרשת החברתית טוויטר הפכה לדינאמית, עניינית ומאוד מעודכנת. תוכנות שמצוינות בטוויטר, מאפשרות לבעלי העסקים השונים, לבצע שימוש ברשת חברתית זו, גם למטרת שיווק בטוויטר.. תכונות רבות שמשויכות לטוויטר מאפשרות לבעלי עסקים להגיע באופן פרטני ללקוחות שצייצו או שהזכירו את בית העסק או החברה שלכם. למעשה, טוויטר מאפשרת לאותם בעלי עסקים, להעביר את המסרים הרצויים להם, לקהל הרחב באופן פשוט, קליט וקל.מה שבולט בטוויטר הינו סימן ההשטאג אשר מהווה את אבן היסוד לקטלוג הנושאים השונים באמצעות חיוג וקטלוג הסימן של השטאג הוא – "#". סימן זה יש להוסיף לפני מילה המתארת את הנושא שבו עוסק הציוץ. אם למשל מדובר בנושא אשר מורכב מכמה מילים הן תועברנה באמצעות תווים מיוחדים כמו לדוגמא קו תחתון.
טוויטר- רשת חברתית בעלת עוצמה שיווקית
למעשה שיווק בטוויטר הינו כלי שיווקי רב עוצמתי בדומה לקידום בפייסבוק או קידום אורגני. כאשר לקוחות פוטנציאליים מחפשים ברשת את שם המותג, ניתן יהיה לסנן מתוך כלל הציוצים רק את אליו שהם אכן רלוונטיים לבית העסק שלכם וכן, להשיב ללקוחות באופן פרטני או לחלופין, ניתן יהיה לגלות מגמות של אי שביעות רצון מן השירות ולמצוא פתרונות מתאימים. דרך שיוו ופרסום בטוויטר אינה מצריכה מאמץ רב מדי מבעלי העסקים אין בו טריקים למיניהם או שאין צורך להיות מומחה על מנת לפרסם ולשווק באמצעות טוויטר.
שיווק באמצעות טוויטר – צייצת הרווחת
בעל עסק, אשר מעוניין לצאת בהודעה לקהל הלקוחות שלו, יוכל לצייץ ברשת הטוויטר. בציוץ זה , הוא מספק את המידע הדרוש לכל מי שמעוניין במידע על בית העסק או למי שעוקב אחר פרופיל העסק. היתרון הוא, שברגע שיבוצע חיפוש אחר שם המותג, הציוץ יופיע מידית. שיווק בטוויטר, אינו כרוך במשאבים או עלויות למיניהן וכן, בעלי עסקים ממולחים, יוכלו להשתמש בטוויטר על מנת להציע הצעות אטרקטיביות ולהתחרות בעסקים מתחרים. ברשת הטוויטר, תוכלו לבצע פניה יזומה למשתמשים באופן פרטי ודיסקרטי ואין צורך בקמפיין ייעודי. עוד יתרון בולט של פרסום בטוויטר הוא, חיבור לחשבון פייסבוק של משתמשים.
כל פוסט בפייסבוק יועתק אוטומטית לטוויטר
עובדה זו יכולה לחסוך מכם בעלי העסקים זמן יקר. חיבור זה יגרום לכל פוסט אשר מפורסם בפרופיל מסוים בפייסבוק להיות מועתק לרשת הטוויטר כציוץ ויאפשר חשיפה רבה יותר לקהלי יעד שונים. אם תלמדו כיצד לשווק את עצמכם בטוויטר באופן מושכל ויצירתי, תוכלו להפיק מפעולה כגון שיווק בטוויטר תועלת רבה.