כל בעל אתר יודע כי כתיבת תוכן בעברית היא הדרך היעילה ביותר להביא לתוצאות אורגניות. בכדי שהאתר יוכל להתקדם קדימה במעלה הדירוג, ישנו צורך לעדכן את התוכן באתר על בסיס קבוע. אך להוסיף תוכן זה לא מספיק, התוכן חייב להיות בנוי בצורה מסוימת שתסייע לאתר להתקדם. אם אתם רוצים לעלות לאתר תוכן בזמן הקרוב, אנו ממליצים לכם לקרוא את המאמר הבא שבו נסביר לכם על מה חשוב להקפיד בהיבט של כתיבת תוכן.
הימנעו מלעלות לאתר תוכן מועתק
כתיבת תוכן בעברית מחייבת אתכם לדאוג לכך שבאתר שלכם יהיה תוכן מקורי וייחודי. אל תכניסו לאתר שלכם תוכן מועתק, כי זה פשוט יפגע בדירוג של האתר במנועי החיפוש. מספיק שתעתיקו כתבה אחת, בכדי שתביאו את עצמכם למצב שבו הדירוג של האתר יפגע. כך שתוודאו לעומק מהיכן מגיע התוכן שאתם מעלים לאתר, בכדי שהדירוג של האתר לא יינזק.
כתיבת תוכן בעברית עם ערך מוסף
התוכן שאתם מכניסים לאתר חייב להיות תוכן עם ערך מוסף עבור הגולשים באתר. אם התוכן יהיה משעמם ובנאלי, כמעט כל הגולשים לא יתעניינו בו. במקרה כזה הוא לא יביא את הגולשים לבצע פעולה, ובו בזמן הוא גם לא ישפר את הדירוג. גוגל מעריכה מאוד אתרים שיש בהם תוכן שמוסיף ערך מוסף, לכן תשתדלו שבכל כתבה יהיה אלמנט מיוחד.
תעלו לאתר תוכן שבנוי בצורה נכונה
לא סתם תמיד מומלץ לעבוד עם אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום של כתיבת תוכן בעברית. הסיבה לכך היא שכתיבת התוכן חייב להיות מסודר וקריאה. אם התוכן יהיה מבולגן, הוא לא יביא את המטרה שאותה הצבתם לעצמכם כאשר נכנסתם לתהליך. לכן לפני שאתם מעלים כתבה או מאמר, תדאגו כי היא תהיה כזאת שתוכלו לקרוא אותה בעצמכם מבלי ללכת לאיבוד.
תדאגו בכל פעם לכתוב על עניינים אחרים
השתדלו שלא לחזור על אותו התוכן שכבר מופיע באתר, כי בואו נודה על האמת זה פשוט יהיה משעמם. תדאגו לתת לגולשים שלכם בכל פעם סיבה אחרת להיכנס לאתר בכדי לקרוא מאמר על עניין אחר. יש כל כך הרבה נושאים ותחומים שאפשר לכתוב עליהם, כך שהשמיים הם הגבול. תמיד תנסו לחשוב על אילו דברים עדיין לא יצא לכם לכתוב.
כתיבת תוכן בעברית שמיועדת גם עבור קידום אורגני
בעת כתיבת תוכן לאתר, עליכם לחשוב קודם כל על הגולשים שאמורים לקרוא את התוכן. אך בפועל בכדי שהתוכן שאתם מעלים יהיה גם יעיל, עליכם לחשוב גם על הקידום האורגני. השילוב בין תוכן מעניין לבין תוכן אידיאלי לקידום הוא שילוב חשוב במיוחד. לא מעט אנשים חושבים רק מה מעניין את הגולשים, אך הם שוכחים לשים לב לחוקי הקידום.
ההבדל בין כתיבת תוכן באנגלית או בעברית הוא ההבדל משמעותי. המטרה שלכם תהיה לכתוב את התוכן על פי ההעדפות של הגולשים שנכנסים לאתר שלכם. אם מדובר על גולשים מישראל מוטב כי התוכן יהיה בעברית, אם מדובר על גולשים מחו"ל מוטב כי התוכן יהיה באנגלית?
לרוב עדיף שלא יהיה בלבול באתר בין תוכן בעברית לבין תוכן באנגלית. ההמלצה במקרה הזה היא לחלק את האתר לשני חלקים, כך שכל חלק יוקדם בשפה המתאימה לו. בסוף הגולשים שירצו לקרוא את התוכן בעברית לא ירצו לקרוא באנגלית ולהפך.
לעיתים לא תהיה ברירה, ויהיה עליכם להשכיר איש מקצוע לטובת כתיבת תוכן לאתר. העלות משתנה בהתאם למקצועיות ובהתאם לניסיון של אותו איש מקצוע. כך שמוטב שתקבלו הצעות מחיר שונות ממספר כותבים, אך אל תתפשרו על האיכות של התוכן שאתם מכניסים לאתר.
כתיבת תוכן בעברית מן הסתם לא צריכה להתבצע בכל יום, אך עדיין האתר צריך להתעדכן על בסיס קבוע. מהסיבה הזאת אנו ממליצים שבכל מספר ימים תעלו כתבה או מאמר חדש לאתר בכדי שתוכלו לעדכן אותו באופן רציף.