ICON
  • כתיבה שיווקית
  • קופירייטינג
    • שם לעסק
    • סלוגן לעסק
  • כתיבת תוכן
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • כתיבת תוכן לאתרים
    • כתיבת מאמרים
    • כתיבה שיווקית באנגלית
  • כתיבה פרסומית
    • כתיבת דפי נחיתה
    • כתיבת ניוזלטר
    • כתיבת מאמרים לקידום אורגני
    • כתיבת מסרונים (SMS) שיווקיים
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
  • 077-7296169
  • כתיבה שיווקית
  • קופירייטינג
    • שם לעסק
    • סלוגן לעסק
  • כתיבת תוכן
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • כתיבת תוכן לאתרים
    • כתיבת מאמרים
    • כתיבה שיווקית באנגלית
  • כתיבה פרסומית
    • כתיבת דפי נחיתה
    • כתיבת ניוזלטר
    • כתיבת מאמרים לקידום אורגני
    • כתיבת מסרונים (SMS) שיווקיים
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
  • 077-7296169
ICON
  • כתיבה שיווקית
  • קופירייטינג
    • שם לעסק
    • סלוגן לעסק
  • כתיבת תוכן
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • כתיבת תוכן לאתרים
    • כתיבת מאמרים
    • כתיבה שיווקית באנגלית
  • כתיבה פרסומית
    • כתיבת דפי נחיתה
    • כתיבת ניוזלטר
    • כתיבת מאמרים לקידום אורגני
    • כתיבת מסרונים (SMS) שיווקיים
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
  • 077-7296169
  • כתיבה שיווקית
  • קופירייטינג
    • שם לעסק
    • סלוגן לעסק
  • כתיבת תוכן
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • כתיבת תוכן לאתרים
    • כתיבת מאמרים
    • כתיבה שיווקית באנגלית
  • כתיבה פרסומית
    • כתיבת דפי נחיתה
    • כתיבת ניוזלטר
    • כתיבת מאמרים לקידום אורגני
    • כתיבת מסרונים (SMS) שיווקיים
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
  • 077-7296169
ראשי » מגזין » כתיבת תוכן לדפי נחיתה – מה אסור לפספס?

כתיבת תוכן לדפי נחיתה – מה אסור לפספס?

admin פברואר 7, 2021 8:38 am אין תגובות
כתיבת תוכן לדפי נחיתה – מה אסור לפספס?
כתיבת תוכן לדפי נחיתה

כאשר אנו מדברים על כתיבת תוכן לדפי נחיתה לא מעט אנשים עשויים להרים גבה. בכל זאת דפי נחיתה מאופיינים במינימליזם שלהם, ולעיתים נדמה כי כמעט ולא קיים בהם תוכן. אך תתפלאו לשמוע כי התוכן באותם דפי נחיתה הוא לעיתים האקס פקטור שיכול לעשות את כל ההבדל. אז מה אסור לכם לפספס כאשר אתם ניגשים לכתוב תוכן שמיועד להיות בעמודי נחיתה שונים?

הדגישו את היתרונות, הצניעו את החסרונות  

אחד מהטיפים החשובים ביותר כאשר אנו מדברים על כתיבת תוכן לדפי נחיתה זה פשוט לתת דגש על כל היתרונות. קחו בחשבון כי הלקוח שקורא את התוכן יצטרך בסופו של יום להשאיר את פרטיו בכדי שתיצרו איתו קשר. לכן אתם צריכים לשים זרקור על כל היתרונות, ובו בזמן עליכם להסתיר עד כמה שאפשר את החסרונות. כך תוכלו להיות בטוחים כי כל לקוח שייכנס גם ישאיר לכם את פרטיו. 

אל תתפזרו, תכתבו בצורה ממוקדמת

התוכן בדפי הנחיתה הוא לא תוכן ארוך, ולכן עליכם לזכור כי אסור לכם ללכת לאיבוד. המטרה שלכם היא לכתוב קצר, אך בו בזמן גם לכתוב קולע. אם אתם תצליחו לכתוב בצורה קולעת, אתם תמצאו את עצמכם במצב שבו אתם יוצאים המרוויחים הגדולים. אם לא תכתבו בצורה קולעת, אתם עלולים לפספס את הערך המוסף של הדף הנחיתה.

תהיו ישירים, תדברו אל הגולשים בגובה העיניים

דפי נחיתה הם שונים מאתרים רגילים, מדובר על דף שאמור להביא את הגולש למצב שבו הוא משאיר פרטים. בכדי שתוכלו ליצור אמון בניכם ובין הגולשים, עליכם להקפיד על כתיבה ישירה בגובה העיניים. כתיבת תוכן לדפי נחיתה שתהיה ישירה וקולחת היא לרוב גם הרבה יותר מוצלחת ומביאה את הגולשים למצב שבו הם מרגישים שייכות.

השקיעו בכותרות, כל כותרת חייבת להיות קולעת

מעבר לעיצוב מרשים או עיצוב לוגו מושך, הכותרת בדפי נחיתה הם האלמנט המרכזי, לעיתים הגולשים שיכנסו לדף יקראו אך ורק את הכותרות. לכן אסור לכם לכתוב כותרות בנאליות ומשעממות, כאלה שלא מעבירות את המסר שאותו תרצו להעביר. כל כותרת חייבת להיות איכותית ומעניינת, כך שהיא תגרום לכל גולש להמשיך לקרוא את מה שכתוב מתמחיה. אם הכותרת לא תהיה מעניינת, גולשים רבים יינטשו את האתר לפני שהם עשו פעולה מיוחדת.

כתיבת תוכן לדפי נחיתה חייבת להשתנות מפעם לפעם

הכי קל יהיה להשאיר בדיוק את אותו התוכן בדפי הנחיתה לאורך תקופת זמן ארוכה. אך בפועל המשימה החשובה ביותר שלכם תהיה לעדכן את התוכן מפעם לפעם. כך תוכלו להגדיל את אחוזי ההמרה, ובכל פעם לתפוס ברשת גולשים אחרים שהתוכן החדש מדבר אליהם. ברגע שתשאירו את התוכן הקיים לאורך זמן, בשלב מסוים דף הנחיתה פשוט יפסיק לעבוד.

איך ניתן לדעת עד כמה התוכן בדף הנחיתה הוא תוכן איכותי?

לאחר כתיבת תוכן לדפי נחיתה, אתם בוודאי תרצו לדעת עד כמה הוא יעיל ואפקטיבי. הדרך הטובה ביותר למדוד את התוכן היא על פי אחוזי ההמרה של הדף. ככל שאחוזי ההמרה יהיו גבוהים יותר, כך תוכלו לדעת כי הסיבה לכך היא התוכן שנמצא בדף.

עד כמה התוכן בדף הנחיתה צריך להיות שונה מהתוכן באתר?

תזכרו כי אסור שהתוכן בדף הנחיתה יהיה זהה לתוכן באתר הבית שלכם. התוכן בכל דף אינטרנט חייב להיות שונה בתכלית, על מנת שגוגל לא יעניש אתכם על העתקה. זוהי הסיבה שבכל פעם שמקימים דף נחיתה, מוטב לעשות זאת עם כותב תוכן מנוסה.

איך בוחרים איש מקצוע לצורך כתיבת תוכן לדפי נחיתה?

יש כל מיני שיטות שבאמצעותן תוכלו לבחור את האיש הנכון לכתיבת התוכן לדף הנחיתה. השיטה היעילה ביותר היא פשוט לבחור כותב תוכן על סמך המלצות. המלצות של אנשים אחרים שיודעים עד כמה העבודה של אותם כותבי תוכן היא יעילה.

כל כמה זמן צריך להחליף את התוכן בדף הנחיתה?

כמו שהבנתם כבר התוכן בדף הנחיתה חייבת להשתנות מפעם לפעם על מנת ליצור עניין חדש. תצטרכו להחליף את התוכן בדף הנחיתה ברגע שאתם רואים שאחוזי ההמרה של הדף יורדים בצורה משמעותית בהשוואה למה שהם היו בעבר.

|להציג את כל הפוסטים של admin


« פוסט קודם
פוסט הבא »

השארת תגובה

ביטול

ניווט באתר
  • כתיבה שיווקית
  • קופירייטינג
    • שם לעסק
    • סלוגן לעסק
  • כתיבת תוכן
    • כתיבת תוכן שיווקי
    • כתיבת תוכן לאתרים
    • כתיבת מאמרים
    • כתיבה שיווקית באנגלית
  • כתיבה פרסומית
    • כתיבת דפי נחיתה
    • כתיבת ניוזלטר
    • כתיבת מאמרים לקידום אורגני
    • כתיבת מסרונים (SMS) שיווקיים
  • המגזין
  • אודות
  • צור קשר
  • 077-7296169
מאמרים אחרונים
  • כיצד מסייע תוכן טוב לקידום האתר
  • טיפים מזהב לשדרוג התוכן השיווקי באתר שלכם
  • מתי נרצה לפנות לחברת קידום אתרים לצרכי ייעוץ?
  • טיפים לכתיבה נכונה בשפה האנגלית
  • 5 מיתוסים נפוצים על קופירייטינג לאתר אינטרנט
  • קופירייטינג לאתרים – מדוע זה יכול לעשות את כל ההבדל?
קישורים שימושיים
  • מיתוג
  • מיתוג עסקי
  • לוגו
  • עיצוב לוגו
  • בניית אתרים
  • קידום אורגני
  • הצהרת נגישות
צרו איתנו קשר
  • 077-7296169
עיצוב לוגו | משרד פרסום | בניית אתרים | לוגו | פרסום באינטרנט | פרסום בגוגל | פרסום בפייסבוק | מיתוג עסקי מיתוג
דילוג לתוכן
פתח סרגל נגישות כלי נגישות

כלי נגישות

  • הגדל טקסטהגדל טקסט
  • הקטן טקסטהקטן טקסט
  • גווני אפורגווני אפור
  • ניגודיות גבוההניגודיות גבוהה
  • ניגודיות הפוכהניגודיות הפוכה
  • רקע בהיררקע בהיר
  • הדגשת קישוריםהדגשת קישורים
  • פונט קריאפונט קריא
  • איפוס איפוס