רוצים להתחיל להביא לקוחות חדשים באמצעות אתר האינטרנט העסקי? כדי שתוכלו להפוך את הרצון הזה למציאות, יהיה עליכם להקפיד על התוכן שאתם מכניסים לאתר. קופירייטינג לאתרי אינטרנט הוא הפרמטר שיכול לעשות את ההבדל המהותי. במאמר הבא אנו נספק לכם מספר כללי מפתח להצלחה בכל מה שקשור על כתיבת תוכן לאתר. כך שאם עדיין לא יצא לכם לכתוב תוכן לאתר, אנו ממליצים לכם לקרוא את הכללים הללו שיאפשרו לכם לכתוב נכון.
אל תסבכו את הגולשים שנכנסים לאתר
הדגש הראשון שאתם צריכים לשים אליו לב כאשר אתם מבצעים קופירייטינג לאתרי אינטרנט זה לא לסבך את הגולשים. רוב הגולשים שנכנסים לאתר כזה או אחר רוצים לשמוע את הפרטים החשובים באמת, ולכן הם לא ירצו שתנסו לסבך אותם. תדברו אל הגולשים בצורה ישירה, זה ככל הנראה יגרום לכך שהם ייהפכו להיות גם לקוחות שלכם.
השתמשו בתוכן שיווקי במינון הנכון
תוכן שיווקי הוא חיוני כדי שתוכלו להניע את הגולשים הנכנסים לאתר לבצע פעולות כאלה או אחרות. אך אחד מהכללים החשובים ביותר של קופירייטינג לאתרי אינטרנט זה לא להגזים. יש לא מעט כותבים שמכניסים הרבה מאוד תוכן שיווקי לאתר, ובעקבות כך הוא מאבד את הייחודיות שלו. התוכן השיווקי באתר חייב להיות קיים, אך הוא גם צריך להימצא בגבול הטעם הטוב.
תדברו לגולשים בגובה העיניים
עוד כלל חשוב מאוד של קופירייטינג לאתרי אינטרנט הוא לדבר אל הגולשים בגובה העיניים. גם אם אתם מבינים יותר מהגולשים בנושא כזה או בנושא אחר, מוטב כי לא תחצינו את זה כלפיי חוץ. תאפשרו לגולשים להבין כי אתם כאן על מנת לעזור להם, ולא שאתם כאן בכדי ללמד אותם. כך תוכלו לשבות את הלב של הגולשים, ובתוך זמן קצר הם גם יהפכו ללקוחות.
קופירייטינג לאתרי אינטרנט להבלטת היתרונות
אם יש לעסק או לחברה שלכם יתרונות שונים, זה בהחלט הזמן להבליט את כל היתרונות כלפי חוץ. כל גולש שנכנס לאתר, ירצה לראות במה אתם שונים מכל שאר המתחרים שנמצאים ברחבי הרשת. ככל שתבליטו את היתרונות בצורה ברורה יותר על ידי כתיבה שמנוסחת היטב, כך תוכלו להרוויח הרבה יותר לקוחות. אם לא תבליטו את היתרונות, יהיה לכם מאוד קשה להשיג לקוחות דרך האתר.
תוודאו שהתוכן גם ידידותי לקידום אורגני
אומנם בעת קופירייטינג לאתרי אינטרנט עליכם לחשוב על הגולשים לפני הכל. אך עדיין גם גוגל קורא את מה שאתם כותבים, ומוטב כי תשאירו עליו רושם חיובי. אם תיצרו תוכן מעניין ובו בזמן גם תוכן שבנוי טוב מבחינת הקידום, תוכלו להרוויח שני ציפורים במכה אחת. האתר יתקדם בדירוג של גוגל, ובו בזמן תוכלו להביא ממנו גם לקוחות חדשים לכן כדאי לבדוק חברה לקידום אתרים שיכולה לספק לכם שירות בנושא ולמקסם עוד יותר את הצלחת האתר.
כל עסק שיש לו אתר אינטרנט קיים או עסק שמקים אתר אינטרנט חדש יזדקק לשירותים הללו. מדובר על שירות חשוב במיוחד, שמטרתו להפוך את האתר לאקס פקטור משמועתי. ללא תוכן איכותי, גם אתר אינטרנט שנראה מרשים לא יוכל להביא את התמורה הרצויה.
איכות התוכן היא חשובה הרבה יותר מכל עניין אחר, ולכן אין מקום לחסוך בנושא הזה. העלויות של שירותי קופירייטינג משתנים בהתאם לדרישות של הלקוח. כך שמוטב שתקבלו הצעת מחיר שמתאימה לצרכים שלכם, כי כל הצעת מחיר אחרת שתקבלו ככל הנראה לא תתאים לצרכים שלכם.
קופירייטינג לאתרי אינטרנט זה לא משחק ילדים, והשאיפה שלכם לכל אורך הדרך חייבת להיות שתקבלו את התוכן הכי טוב שיש. כך שהזמן הוא לא אלמנט שאמור להניע אתכם, רק האיכות אמורה להיות בראש סדר העדיפויות שלכם. כל קופירייטר יספק לכם לוחות זמנים בהתאם לכמות המאמרים בכל הזמנה.
הדרך הנכונה ביותר לבחירת חברה שתספק שירותי קופירייטינג לאתרים היא על סמך ההמלצות של הלקוחות שלה. על סמך ההמלצות תוכלו לדעת שאתם עושים בחירה שתהיו שלמים איתה, בחירה שתביא את האתר שלכם אל המקום שאתם מקווים שהוא יגיע אליו.