כולנו מכירים את שלל אמצעי הפרסום הקיימים היום בעולם האינטרנט, החל מפרסום ממומן בגוגל ועד לפרסום בטיקטוק. בעלי עסקים, אשר מפרסמים בערוצים הדיגיטליים השונים ברחבי הרשת, חייבים לדעת, כי שיווק בניוזלטר נועד להעניק ערך מוסף ללקוח.גולשים רבים מקבלים מיילים עם פרסום ממוקד ונהנים מתוכן איכותי באמצעות הניוזלטר. ניתן יהיה בקלות למשוך אנשים, להגדיל מכירות ולבצע פעולות שיווקיות נוספות. יש לנסח נכון את הניוזלטר, באפן כזה שתרתק את הקורא ובמיוחד, יש לשים לב לחלקו האחרון של המייל. שימו לב כי לא משנה כמה יהיה מושך הניוזלטר שלכם, אף אדם אינו מעוניין לקבל 3 פעמים ביום ניוזלטרים מאותה החברה או העסק.
שיווק בניוזלטר – עשה ואל תעשה
יש להקפיד על מינון נכון של ניוזלטר ולמקד את הדיוור האגרסיבי יותר, לתקופות שחשובות לכם, בהתאם למוצר או לשירות שהנכם מעוניינים לשווק. במידה ואתם לחוצים למכור, תוכלו פשוט לסגנן משפט באופן כזה:" נשארו מעט מהמוצרים שלנו" או, שניתן יהיה להציב שעון, אשר סופר את הדקות לאחור כגון השעות, הדקות והשניות עד לסיום המבצע שפרסמתם, באמצעות שיווק בניוזלטר. ניתן יהיה להרחיב את רשימת התפוצה שלכם, בעמוד הבית שתאפשר פונקציה המאפשרת לגולשים להירשם לרשימת התפוצה של ניוזלטר. ישנן דרכים נוספות כגון להניע את הגולשים להצטרף למועדון הלקוחות באמצעות כתיבה שיווקית באינטרנט, בכדי שיוכלו ליהנות מהטבות ומבצעים שאתם מפרסמים בכל תקופה מסוימת.
הזמנה להרשמה לניוזלטר בזמן ביצוע רכישת מוצר או שירות
זוהי עוד דרך נפלאה, לגרום ללקוח פוטנציאלי, להפוך ללקוח קיים. זה הסימן, כי לקוח זה, מגלה עניין במוצר שלכם ומעוניין להירשם על מנת לזכות בהטבות או מבצעים. ניתן גם להציע מוצר משלים באמצעות שיווק בניוזלטר למי שרכש מוצר, כך שלא יפספס מוצרים משלימים נוספים יש לשקוד על כך שה ניוזלטרים שלכם יהיו כה יעילים שלא יעברו לדואר זבל של הגולשים. שימו לב לשמור על הכללים של דיוור באמצעות ניוזלטר למטרת שיווק ופרסום. לעולם אל תדוורו ללקוחות אשר אינם מעוניינים לקבל מכתבים.
הקפידו לנסח ניוזלטר אישי ללקוחות פוטנציאליים באמצעות הניוזלטר
יש להקפיד ולנסח את הניוזלטר השבועי, באופן אישי אשר ידבר ישירות לרגשותיו של הלקוח הפוטנציאלי. אמנם זה נכון שהגולשים יודעים שהם לא היחידים שמקבלים את הניוזלטר שלכם, אך בכל זאת כאשר מדובר בניוזלטר, אשר פונה לקוח בנימה אישית, זה יכול להשפיע עליו פלאים. עובדה ידוע בשיווק הינה שהלקוחות רוכשים מתוך רגש. ניוזלטר שבועי, למעשה יבסס את מערכת היחסים האישית שלכם מול הלקוחות. ניתן להציע לקהל הלוחות שלכם באמצעות שיווק בניוזלטר, להשתתף בחידונים, סקרים או הצבעות למיניהן והם יזכו באמצעות ההשתתפות בחידונים או בסקרים, להנחה או הטבה משמעותית. עוד כלי יעיל שמתאפשר באמצעות הניוזלטר, הוא לפלח את הלקוחות מתוך רשימת התפוצה שלכם.