אם החלטתם לבנות אתר תדמית, עליכם לקחת בחשבון כי כתיבת תוכן היא קריטית במיוחד להצלחה. אם לא תכניסו לאתר תוכן איכותי, לא מן הנמנע כי תמצאו את האתר שלכם מדשדש ולא מקבל את החשיפה הרצויה. לכן המטרה שלכם היא להגיע למצב שבו תצליחו להוציא מהאתר את התועלת הגבוהה ביותר. אנו ננסה להסביר לכם מהן הכללים החשובים ביותר כאשר ניגשים לבצע כתיבת תוכן לאתרי תדמית.
בין אם אתם מקבלים את כתיבת התוכן על ידי איש מקצוע ובין אם אתם מבצעים את הכתיבה בעצמכם – הכללים הללו חשובים. כך תוכלו לדעת כי כל מאמר או כל כתבה שאתם מכניסים לאתר שלכם היא יעילה במיוחד. כתבה שתאפשר לכם להפוך את התוכן באתר לאקס פקטור של האתר שלכם בהשוואה לאתרי תדמית אחרים.
תכתבו תוכן שייתן עורך מוסף לגולשים
יש לא מעט סיבות שבגינן תרצו להכניס בקביעות תוכן לאתר התדמית שלכם. אך בפועל כל כתבה או כל מאמר שעולה לאתר, חייב להיות כזה שמספק ערך מוסף לגולשים שקוראים אותו. כתיבת תוכן לאתרי תדמית שאין בו ערך מוסף, תגרום לכך שהגולשים לא באמת יקראו אותו. במקרה כזה אתם לא תקבלו את התועלת שאותה תרצו או רציתם לקבל מהתוכן שאותו כתבתם או שאותו כתבו עבורכם.
אל תכתבו מאמר קצר במיוחד
יכול להיות שיש לא מעט נושאים שאין לכם יותר מידיי מה להרחיב עליהם. אך קחו בחשבון כי כאשר אתם כותבים תוכן לאתר, מוטב כי המאמרים לא יהיו קצרים מידיי. ההמלצה היא לכתוב מאמרים של 400-500 מילים ברוב המקרים, כך תדעו כי מדובר על מאמר שגם נראה טוב. אם אתם לא יודעים מה תוכלו לרשום, תמיד תוכלו להתייעץ עם כותבי תוכן מנוסים שיוכלו לסייע לכם בכך.
תשמרו על מבנה קבוע בכל המאמרים
כאשר אתם מבצעים כתיבת תוכן לאתרי תדמית, מוטב כי תשמרו על מבנה קבוע בכל המאמרים. ברגע שאתם כותבים מאמרים בצורות שונות ומכניסים אותם לאותו אתר תדמית, זה פשוט נראה הרבה יותר רע. ברגע שאתם שומרים על מבנה קבוע, הגולשים ידעו פחות או יותר למה הם צריכים לצפות כאשר הם נכנסים למאמר. זה לא באמת משנה על איזה נושא המאמר הולך לדבר.
אל תעמיסו עם כתיבה שיווקית
ברגע שתתחילו לכתוב לאתר התדמית שלכם, ככל הנראה תרצו להפוך אותו לכזה שיעשה עבורכם את העבודה. אך תיקחו בחשבון כי אם תכתבו בצורה שיווקית יתר על המידה, אתם עלולים למצוא את עצמכם מאבדים את הגולשים. החוכמה היא לדעת לשלב בין תוכן מעניין ואינפורמטיבי לבין תוכן שיווקי שאמור להניע לפעולה. ברגע שתיצרו את השילוב של שתי העולמות האלה, תוכלו להשיג את מבוקשכם.
דוגמא לכתובת תוכן לחץ כאן.
אולי יעניין אתכם גם: כתיבת תוכן ובניית אתרים
המשימה של כתיבת תוכן לאתר היא לא משימה קלה, אפילו אם אתם חושבים שאתם תצליחו בה. תמיד מוטב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים, כאלה שמכירים את הכתיבה על בוריה. מהסיבה הזאת מוטב לעבוד עם כותבי תוכן מנוסים, ולא לבצע את הכתיבה באופן עצמאי.
כאשר אתם מבצעים כתיבת תוכן לאתרי תדמית, חשוב שתיעזרו בזה בכדי לעדכן את האתר בכל פעם מחדש. לכן האידיאל הוא לעלות בכל יום או יומיים מאמר חדש לאתר, כך שלא יהיה עמוס מידיי או שומם מידיי – תמיד יהיה משהו חדש לקרוא.
הדרך הטובה ביותר לבחור איש מקצוע לכתיבת תוכן היא על סמך דוגמאות כמובן. תוכלו לבקש מכל כותב תוכן דוגמאות למאמרים שאותם הוא כתב, כך שתוכלו להבין עם מי יש לכם עסק. תנסו לבחור את הכותב שכותב בצורה שהכי תתאים לגולשים שלכם.
כתיבת תוכן לאתרי תדמית נמדדת בשורה התחתונה על פי חוות הדעת של הגולשים. לכן אם אתם רואים מאמר שמצליח לגרום לכך שהגולשים יקראו אותו לאורך זמן הוא מאמר מוצלח. אם אתם רואים מאמר שהגולשים לא נשארים לקרוא אותו הוא מאמר לא מוצלח.